
Mitsubishi chip tuning
Επιλέξτε αν ο τύπος καυσίμου του οχήματος σας είναι βενζίνη ή πετρέλαιο, και πατήστε το ανάλογο κουμπί ή διαβάστε τις σχετικές παρατηρήσεις της κατηγορίας αυτής. Έπειτα βρείτε στην αντίστοιχη λίστα, το μοντέλο, τον κυβισμό και την original ιπποδύναμη του οχήματος σας. Στην συνέχεια δείτε την αύξηση της ιπποδύναμης και ροπής στις ανάλογες στήλες. Δείτε επίσης στο τέλος, στο τμήμα "ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ" όπου εμφανίζονται μοντέλα που αναβαθμίζονται ανάλογα τον τύπο εγκεφάλου που διαθέτουν.
- ΒΕΝΖΙΝΗΣ
- ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ
- ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Mitsubishi (Βενζίνης) - Chip Tuning | |||||
Μοντέλο | Μηχανή | Original PS | Original NM | Επιπλέον PS | Επιπλέον NM |
Mitsubishi Colt ![]() |
1.5 Turbo ECU: Mitsubishi |
150 | 210 | + 25 | + 40 |
Στο μοντέλο Colt - 1.5 Turbo, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi Lancer Evo 4 ![]() |
2.0 T ECU: Mitsubishi |
280 | 380 | + 40 | + 45 |
Στο μοντέλο Lancer Evo 4 - 2.0 T, η αναβάθμιση αποδίδει + 40 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 45 ΝΜ (= 4.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi Lancer Evo 5 ![]() |
2.0 T ECU: Mitsubishi |
280 | 373 | + 40 | + 47 |
Στο μοντέλο Lancer Evo 5 - 2.0 T, η αναβάθμιση αποδίδει + 40 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 47 ΝΜ (= 4.7 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi Lancer Evo 6 ![]() |
2.0 T ECU: Mitsubishi |
280 | 383 | + 40 | + 47 |
Στο μοντέλο Lancer Evo 6 - 2.0 T, η αναβάθμιση αποδίδει + 40 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 47 ΝΜ (= 4.7 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi Lancer Evo 7 ![]() |
2.0 T ECU: Mitsubishi |
265 | 355 | + 45 | + 55 |
Στο μοντέλο Lancer Evo 7 - 2.0 T, η αναβάθμιση επ'αυξάνει με + 45 ίππους και επιπλέον μεγάλη ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi Lancer Evo 8 ![]() |
2.0 T ECU: Mitsubishi |
280 | 355 | + 45 | + 65 |
Στο μοντέλο Lancer Evo 8 - 2.0 T, η αναβάθμιση επ'αυξάνει με + 45 ίππους και επιπλέον μεγάλη ροπή κατά 65 ΝΜ (= 6.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi Outlander ![]() |
2.0 T ECU: Mitsubishi |
202 | 303 | + 48 | + 57 |
Στο μοντέλο Outlander - 2.0 T, η αναβάθμιση επ'αυξάνει με + 48 ίππους και επιπλέον μεγάλη ροπή κατά 57 ΝΜ (= 5.7 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi Outlander ![]() |
2.4 ECU: Mitsubishi |
170 | 232 | + 12 | + 13 |
Στο μοντέλο Outlander - 2.4, η αναβάθμιση προσδίδει + 12 ίππους και σημαντική ροπή κατά 13 ΝΜ (= 1.3 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi Pajero ![]() |
3.8 ECU: Mitsubishi |
247 | 329 | + 13 | + 14 |
Στο μοντέλο Pajero - 3.8, η αναβάθμιση προσδίδει + 13 ίππους και σημαντική ροπή κατά 14 ΝΜ (= 1.4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
Συπληρώστε την Φόρμα Αίτησης Αναβάθμισης σε περίπτωση που θέλετε περισσότερες πληροφορίες, ή αν δεν βρήκατε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει. |
Mitsubishi (Πετρελαίου) - Chip Tuning | |||||
Μοντέλο | Μηχανή | Original PS | Original NM | Επιπλέον PS | Επιπλέον NM |
Mitsubishi Canter ![]() |
3.0 DI-D ECU: Bosch EDC15 |
125 | 297 | + 25 | + 48 |
Στο μοντέλο Canter - 3.0 DI-D, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 48 ΝΜ (= 4.8 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi Carisma ![]() |
1.9 DI-D ECU: Bosch EDC15 |
102 | 215 | + 23 | + 50 |
Στο μοντέλο Carisma - 1.9 DI-D, η αναβάθμιση φέρνει + 23 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi Carisma ![]() |
1.9 DI-D ECU: Bosch EDC15 |
115 | 265 | + 20 | + 45 |
Στο μοντέλο Carisma - 1.9 DI-D, η αναβάθμιση προσδίδει + 20 ίππους και σημαντική ροπή κατά 45 ΝΜ (= 4.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi Colt ![]() |
1.5 DI-D ECU: Bosch EDC16+ |
68 | 160 | + 27 | + 50 |
Στο μοντέλο Colt - 1.5 DI-D, η αναβάθμιση φέρνει + 27 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi Colt ![]() |
1.5 DI-D ECU: Bosch EDC16+ |
95 | 210 | + 25 | + 40 |
Στο μοντέλο Colt - 1.5 DI-D, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi Grandis ![]() |
2.0 DI-D ECU: Bosch EDC16 |
136 | 265 | + 29 | + 75 |
Στο μοντέλο Grandis - 2.0 DI-D, η αναβάθμιση φέρνει + 29 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 75 ΝΜ (= 7.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi L200 ![]() |
2.5 DI-D ECU: Mitsubishi |
115 | 240 | + 23 | + 40 |
Στο μοντέλο L200 - 2.5 DI-D, η αναβάθμιση φέρνει + 23 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi L200 ![]() |
2.5 DI-D ECU: Mitsubishi |
136 | 314 | + 29 | + 46 |
Στο μοντέλο L200 - 2.5 DI-D, η αναβάθμιση φέρνει + 29 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 46 ΝΜ (= 4.6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi Lancer ![]() |
2.0 DI-D ECU: Bosch EDC16 |
140 | 310 | + 30 | + 70 |
Στο μοντέλο Lancer - 2.0 DI-D, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 70 ΝΜ (= 7 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi Outlander ![]() |
2.0 DI-D ECU: Bosch EDC16 |
140 | 310 | + 30 | + 70 |
Στο μοντέλο Outlander - 2.0 DI-D, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 70 ΝΜ (= 7 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi Outlander ![]() |
2.2 DI-D ECU: Bosch EDC16 |
156 | 380 | + 29 | + 50 |
Στο μοντέλο Outlander - 2.2 DI-D, η αναβάθμιση φέρνει + 29 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi Pajero ![]() |
2.5 DI-D ECU: Mitsubishi |
115 | 240 | + 23 | + 40 |
Στο μοντέλο Pajero - 2.5 DI-D, η αναβάθμιση φέρνει + 23 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi Pajero ![]() |
3.2 DI-D ECU: Mitsubishi |
163 | 310 | + 27 | + 45 |
Στο μοντέλο Pajero - 3.2 DI-D, η αναβάθμιση φέρνει + 27 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 45 ΝΜ (= 4.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi Pajero ![]() |
3.2 DI-D ECU: Mitsubishi |
170 | 373 | + 25 | + 47 |
Στο μοντέλο Pajero - 3.2 DI-D, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 47 ΝΜ (= 4.7 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi Space Star ![]() |
1.9 DI-D ECU: Bosch EDC15 |
102 | 215 | + 23 | + 50 |
Στο μοντέλο Space Star - 1.9 DI-D, η αναβάθμιση φέρνει + 23 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Mitsubishi Space Star ![]() |
1.9 DI-D ECU: Bosch EDC15 |
115 | 265 | + 20 | + 45 |
Στο μοντέλο Space Star - 1.9 DI-D, η αναβάθμιση προσδίδει + 20 ίππους και σημαντική ροπή κατά 45 ΝΜ (= 4.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
Mitsubishi (Πετρελαίου) - Chip Tuning - Περισσότερα: | |||
Επίσης ανάλογα τον τύπο του εγκεφάλου του οχήματος, αναβαθμίζoνται και τα παρακάτω μοντέλα: | |||
Μοντέλο | Μηχανή | Αναβάθμιση & Τρόπος | |
Mitsubishi Carisma ![]() |
1.9 DI-D ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Mitsubishi Colt ![]() |
1.5 DI-D ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Mitsubishi Grandis ![]() |
2.0 DI-D ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Mitsubishi Lancer ![]() |
2.0 DI-D ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Mitsubishi Outlander ![]() |
2.0 DI-D ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Mitsubishi SpaceStar ![]() |
1.9 DI-D ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. |
Συπληρώστε την Φόρμα Αίτησης Αναβάθμισης σε περίπτωση που θέλετε περισσότερες πληροφορίες, ή αν δεν βρήκατε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει. |
Παρατηρήσεις | |||
Γενικές Παρατηρήσεις:
|
|||
Ειδικές Παρατηρήσεις:
|
|||
Ειδικές Προσφορές - Προτάσεις:
|
Επιλέξτε εταιρεία οχήματος:
Alfa Romeo | Audi | BMW | Chevrolet | Chrysler |
Citroen | Dacia | Daewoo GM | Fiat | Ford |
Honda | Hyundai | Jaguar | Jeep | KIA |
Lancia | Land Rangerover | Mazda | Mercedes Benz | MG - Rover |
Mini Cooper | Mitsubishi | Nissan | Opel | Peugeot |
Porsche | Renault | Saab | Seat | Skoda |
Smart | Subaru | Ssangyong | Suzuki | Toyota |
Vauxhall | Volvo | VW | ||
Σπανιότερα: | ||||
Bentley | Caddillac | Dodge | Ferrari | Holden |
Hummer | Maybach | Great Wall Motor | General Motors | Hafei |
Lamborghini | Brilliance | Chery | Lotus | Geely |
Επαγγελματικά: | ||||
DAF (Φορτηγά - Λεωφ.) |
Isuzu (Ημιφορτηγά) |
Iveco (Φορτηγάκια) |
Iveco (Φορτηγά) |
Mercedes (Φορτηγά) |
MAN (Φορτηγά) |
Nissan (Φορτηγά) |
Renault (Φορτηγά) |
Scania (Φορτηγά) |
Fendt (Τρακτέρ) |
Valtra (Τρακτέρ) |
New Holland (Τρακτέρ) |
Doosan Machine (Εκσκαφέας) |
||