
Jaguar chip tuning
Επιλέξτε αν ο τύπος καυσίμου του οχήματος σας είναι βενζίνη ή πετρέλαιο, και πατήστε το ανάλογο κουμπί ή διαβάστε τις σχετικές παρατηρήσεις της κατηγορίας αυτής. Έπειτα βρείτε στην αντίστοιχη λίστα, το μοντέλο, τον κυβισμό και την original ιπποδύναμη του οχήματος σας. Στην συνέχεια δείτε την αύξηση της ιπποδύναμης και ροπής στις ανάλογες στήλες. Δείτε επίσης στο τέλος, στο τμήμα "ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ" όπου εμφανίζονται μοντέλα που αναβαθμίζονται ανάλογα τον τύπο εγκεφάλου που διαθέτουν.
- ΒΕΝΖΙΝΗΣ
- ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ
- ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Jaguar (Βενζίνης) - Chip Tuning | |||||
Μοντέλο | Μηχανή | Original PS | Original NM | Επιπλέον PS | Επιπλέον NM |
Jaguar iXF ![]() |
5.0 ECU: Uknown |
510 | 625 | + 30 | + 25 |
Στο μοντέλο iXF - 5.0, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 25 ΝΜ (= 2.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Jaguar XJ ![]() |
4.2 ECU: Denso |
298 | 411 | + 12 | + 14 |
Στο μοντέλο XJ - 4.2, η αναβάθμιση προσδίδει + 12 ίππους και σημαντική ροπή κατά 14 ΝΜ (= 1.4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Jaguar XJR Kompressor ![]() |
4.2 ECU: Denso |
395 | 541 | + 15 | + 29 |
Στο μοντέλο XJR Kompressor - 4.2, η αναβάθμιση προσδίδει + 15 ίππους και σημαντική ροπή κατά 29 ΝΜ (= 2.9 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Jaguar XK ![]() |
4.2 ECU: Denso |
298 | 411 | + 12 | + 14 |
Στο μοντέλο XK - 4.2, η αναβάθμιση προσδίδει + 12 ίππους και σημαντική ροπή κατά 14 ΝΜ (= 1.4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Jaguar XKR Kompresor ![]() |
4.2 ECU: Denso |
416 | 560 | + 14 | + 30 |
Στο μοντέλο XKR Kompresor - 4.2, η αναβάθμιση προσδίδει + 14 ίππους και σημαντική ροπή κατά 30 ΝΜ (= 3 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Jaguar XKR Supercharged ![]() |
5.0 ECU: Uknown |
510 | 625 | + 30 | + 25 |
Στο μοντέλο XKR Supercharged - 5.0, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 25 ΝΜ (= 2.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
Συπληρώστε την Φόρμα Αίτησης Αναβάθμισης σε περίπτωση που θέλετε περισσότερες πληροφορίες, ή αν δεν βρήκατε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει. |
Jaguar (Πετρελαίου) - Chip Tuning | |||||
Μοντέλο | Μηχανή | Original PS | Original NM | Επιπλέον PS | Επιπλέον NM |
Jaguar S-Type ![]() |
2.7 D ECU: Siemens neu |
207 | 435 | + 33 | + 65 |
Στο μοντέλο S-Type - 2.7 D, η αναβάθμιση αποδίδει + 33 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 65 ΝΜ (= 6.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Jaguar X-Type ![]() |
2.0 D ECU: Delphi |
130 | 330 | + 30 | + 40 |
Στο μοντέλο X-Type - 2.0 D, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Jaguar X-Type ![]() |
2.2 D ECU: Delphi |
155 | 360 | + 25 | + 60 |
Στο μοντέλο X-Type - 2.2 D, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Jaguar XF ![]() |
2.7 D ECU: Siemens neu |
207 | 435 | + 33 | + 65 |
Στο μοντέλο XF - 2.7 D, η αναβάθμιση αποδίδει + 33 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 65 ΝΜ (= 6.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Jaguar XF ![]() |
3.0 D ECU: Bosch EDC17 |
240 | 500 | + 40 | + 60 |
Στο μοντέλο XF - 3.0 D, η αναβάθμιση αποδίδει + 40 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Jaguar XF-S ![]() |
3.0 D ECU: Bosch EDC17 |
275 | 600 | + 35 | + 50 |
Στο μοντέλο XF-S - 3.0 D, η αναβάθμιση αποδίδει + 35 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Jaguar XJ ![]() |
2.7 D ECU: Siemens neu |
207 | 435 | + 33 | + 65 |
Στο μοντέλο XJ - 2.7 D, η αναβάθμιση αποδίδει + 33 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 65 ΝΜ (= 6.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
Συπληρώστε την Φόρμα Αίτησης Αναβάθμισης σε περίπτωση που θέλετε περισσότερες πληροφορίες, ή αν δεν βρήκατε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει. |
Παρατηρήσεις | |||
Γενικές Παρατηρήσεις:
|
|||
Ειδικές Παρατηρήσεις:
|
|||
Ειδικές Προσφορές - Προτάσεις:
|
Επιλέξτε εταιρεία οχήματος:
Alfa Romeo | Audi | BMW | Chevrolet | Chrysler |
Citroen | Dacia | Daewoo GM | Fiat | Ford |
Honda | Hyundai | Jaguar | Jeep | KIA |
Lancia | Land Rangerover | Mazda | Mercedes Benz | MG - Rover |
Mini Cooper | Mitsubishi | Nissan | Opel | Peugeot |
Porsche | Renault | Saab | Seat | Skoda |
Smart | Subaru | Ssangyong | Suzuki | Toyota |
Vauxhall | Volvo | VW | ||
Σπανιότερα: | ||||
Bentley | Caddillac | Dodge | Ferrari | Holden |
Hummer | Maybach | Great Wall Motor | General Motors | Hafei |
Lamborghini | Brilliance | Chery | Lotus | Geely |
Επαγγελματικά: | ||||
DAF (Φορτηγά - Λεωφ.) |
Isuzu (Ημιφορτηγά) |
Iveco (Φορτηγάκια) |
Iveco (Φορτηγά) |
Mercedes (Φορτηγά) |
MAN (Φορτηγά) |
Nissan (Φορτηγά) |
Renault (Φορτηγά) |
Scania (Φορτηγά) |
Fendt (Τρακτέρ) |
Valtra (Τρακτέρ) |
New Holland (Τρακτέρ) |
Doosan Machine (Εκσκαφέας) |
||