Chip Tuning - Πληροφορίες

chip tuning cooperatorsΠλεόν με 100+ συνεργαζόμενα συνεργεία πανελλαδικά. Γίνετε και εσείς μέλος του δικτύου μας!

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Πρώτοι στο Google Search Engine και στις πρώτες σελίδες άλλων μηχανών αναζήτησης!

Η δυναμική μας παρουσία στον χώρο και οι δικές σας επιλογές μας έφεραν στις πρώτες θέσεις!

Για την σωστή σας εξυπηρέτηση, πριν επικοινωνήσετε καλό είναι να συμπληρώσετε την Φόρμα Αίτησης Αναβάθμισης που εμφανίζεται στο παραπάνω μενού επιλογών ή στον παρακάτω σύνδεσμο!

Για την φόρμα πατήστε εδώ!

ή επιλέξτε κάποιον συνεργάτη μας στην περιοχή σας (πατήστε εδώ)

red hot pepper chip tuning

Chip Tuning - Πληροφορίες

chip tuning cooperatorsΔεν βρήκατε αυτό που ψάχνετε?

Επισκευθείτε μας σύντομα για νέες πληροφορίες και νέα μοντέλα. Ο κατάλογος μας ανανεώνεται κάθε 4 με 6 μήνες!

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Ενδιαφέρεστε για παράλληλο εγκέφαλο?

Δείτε τις επιλογές μας στον κατάλογο αναβαθμίσεων ή ρωτήστε μας να σας ενημερώσουμε. Διαθέτουμε παράλληλους εγκέφαλους αναβάθμισης για όλα τα οχήματα πετρελαίου και αρκετά οχήματα βενζίνης

Chip Tuning - Συνεργάτες

Μπορείτε να μας στείλετε email στο
info@redhotpepper.gr ή να επικοινωνήσετε με κάποιον συνεργάτη μας (πατήστε εδώ)

Για πληροφορίες αναβαθμίσεων είναι προτιμότερο να συμπληρώσετε πρώτα την Φόρμα Αίτησης Αναβάθμισης.

Fiat chip tuning

Επιλέξτε αν ο τύπος καυσίμου του οχήματος σας είναι βενζίνη ή πετρέλαιο, και πατήστε το ανάλογο κουμπί ή διαβάστε τις σχετικές παρατηρήσεις της κατηγορίας αυτής. Έπειτα βρείτε στην αντίστοιχη λίστα, το μοντέλο, τον κυβισμό και την original ιπποδύναμη του οχήματος σας. Στην συνέχεια δείτε την αύξηση της ιπποδύναμης και ροπής στις ανάλογες στήλες. Δείτε επίσης στο τέλος, στο τμήμα "ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ" όπου εμφανίζονται μοντέλα που αναβαθμίζονται ανάλογα τον τύπο εγκεφάλου που διαθέτουν.

  • ΒΕΝΖΙΝΗΣ
  • ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ
  • ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Fiat (Βενζίνης) - Chip Tuning
Μοντέλο Μηχανή Original PS Original NM Επιπλέον PS Επιπλέον NM
Fiat
500
Fiat 500 1.4 chip tuning
1.4
ECU: Bosch
100 131 + 8 + 14
Στο μοντέλο 500 - 1.4, η αναβάθμιση αποδίδει + 8 ίππους και επιπλέον ροπή κατά 14 ΝΜ (= 1.4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat 500 1.4 chip tuning
Fiat
500
Fiat 500 1.4 Turbo 16V  chip tuning
1.4 Turbo 16V
ECU: Bosch
135 206 + 25 + 54
Στο μοντέλο 500 - 1.4 Turbo 16V , η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 54 ΝΜ (= 5.4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat 500 1.4 Turbo 16V  chip tuning
Fiat
Abarth
Fiat Abarth 1.4 Turbo 16V  chip tuning
1.4 Turbo 16V
ECU: Bosch
135 206 + 25 + 54
Στο μοντέλο Abarth - 1.4 Turbo 16V , η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 54 ΝΜ (= 5.4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Abarth 1.4 Turbo 16V  chip tuning
Fiat
Bravo
Fiat Bravo 1.4 Turbo 16V  chip tuning
1.4 Turbo 16V
ECU: Bosch
120 206 + 40 + 54
Στο μοντέλο Bravo - 1.4 Turbo 16V , η αναβάθμιση αποδίδει + 40 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 54 ΝΜ (= 5.4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Bravo 1.4 Turbo 16V  chip tuning
Fiat
Bravo
Fiat Bravo 1.4 Turbo 16V  chip tuning
1.4 Turbo 16V
ECU: Bosch
150 230 + 30 + 40
Στο μοντέλο Bravo - 1.4 Turbo 16V , η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Bravo 1.4 Turbo 16V  chip tuning
Fiat
Coupe
Fiat Coupe 2.0 Turbo chip tuning
2.0 Turbo
ECU: Marelli
193 280 + 32 + 60
Στο μοντέλο Coupe - 2.0 Turbo, η αναβάθμιση αποδίδει + 32 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Coupe 2.0 Turbo chip tuning
Fiat
Coupe
Fiat Coupe 2.0 Turbo chip tuning
2.0 Turbo
ECU: Marelli
220 310 + 40 + 50
Στο μοντέλο Coupe - 2.0 Turbo, η αναβάθμιση αποδίδει + 40 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Coupe 2.0 Turbo chip tuning
Fiat
Grande Punto
Fiat Grande Punto 1.4 Turbo 16V  chip tuning
1.4 Turbo 16V
ECU: Bosch
120 175 + 40 + 45
Στο μοντέλο Grande Punto - 1.4 Turbo 16V , η αναβάθμιση αποδίδει + 40 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 45 ΝΜ (= 4.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Grande Punto 1.4 Turbo 16V  chip tuning
Fiat
Grande Punto
Fiat Grande Punto 1.4 Tur chip tuning
1.4 Tur
ECU: Bosch
155 230 + 25 + 40
Στο μοντέλο Grande Punto - 1.4 Tur, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Grande Punto 1.4 Tur chip tuning
Fiat (Βενζίνης) - Chip Tuning - Περισσότερα:
Επίσης ανάλογα τον τύπο του εγκεφάλου του οχήματος, αναβαθμίζoνται και τα παρακάτω μοντέλα:
Μοντέλο Μηχανή Αναβάθμιση & Τρόπος
Fiat
Brava
   chip tuning
1.2 i
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Πρέπει να εξακριβώσουμε το chip type του εγκεφάλου πριν προχωρήσουμε σε αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Ανάλογα το chip, από 4 ώρες έως 5 ημέρες.
Fiat
Bravo
   chip tuning
1.2 i
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Πρέπει να εξακριβώσουμε το chip type του εγκεφάλου πριν προχωρήσουμε σε αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Ανάλογα το chip, από 4 ώρες έως 5 ημέρες.
Fiat
Bravo
   chip tuning
2.0 i
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Bravo
   chip tuning
2.0 i 20V
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Marea
   chip tuning
2.4 MDI 20V
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Stilo
   chip tuning
2.0 i
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Stilo
   chip tuning
2.4 i 20V
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Συπληρώστε την Φόρμα Αίτησης Αναβάθμισης σε περίπτωση που θέλετε περισσότερες πληροφορίες,
ή αν δεν βρήκατε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει.
Fiat (Πετρελαίου) - Chip Tuning
Μοντέλο Μηχανή Original PS Original NM Επιπλέον PS Επιπλέον NM
Fiat
500
Fiat 500 1.3 JTD 16V chip tuning
1.3 JTD 16V
ECU: Marelli MJ+
75 145 + 20 + 55
Στο μοντέλο 500 - 1.3 JTD 16V, η αναβάθμιση προσδίδει + 20 ίππους και σημαντική ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat 500 1.3 JTD 16V chip tuning
Fiat
Brava
Fiat Brava 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC15
100 200 + 35 + 70
Στο μοντέλο Brava - 1.9 JTD, η αναβάθμιση αποδίδει + 35 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 70 ΝΜ (= 7 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Brava 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Brava
Fiat Brava 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC15
105 200 + 33 + 70
Στο μοντέλο Brava - 1.9 JTD, η αναβάθμιση αποδίδει + 33 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 70 ΝΜ (= 7 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Brava 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Bravo
Fiat Bravo 1.6 JTD chip tuning
1.6 JTD
ECU: Bosch EDC16
90 290 + 30 + 60
Στο μοντέλο Bravo - 1.6 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Bravo 1.6 JTD chip tuning
Fiat
Bravo
Fiat Bravo 1.6 JTD chip tuning
1.6 JTD
ECU: Bosch EDC16
105 290 + 25 + 60
Στο μοντέλο Bravo - 1.6 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Bravo 1.6 JTD chip tuning
Fiat
Bravo
Fiat Bravo 1.6 JTD chip tuning
1.6 JTD
ECU: Bosch EDC16
120 300 + 25 + 60
Στο μοντέλο Bravo - 1.6 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Bravo 1.6 JTD chip tuning
Fiat
Bravo
Fiat Bravo 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC16
90 255 + 35 + 55
Στο μοντέλο Bravo - 1.9 JTD, η αναβάθμιση αποδίδει + 35 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Bravo 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Bravo
Fiat Bravo 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC15
100 200 + 35 + 70
Στο μοντέλο Bravo - 1.9 JTD, η αναβάθμιση αποδίδει + 35 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 70 ΝΜ (= 7 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Bravo 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Bravo
Fiat Bravo 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC15
105 200 + 33 + 70
Στο μοντέλο Bravo - 1.9 JTD, η αναβάθμιση αποδίδει + 33 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 70 ΝΜ (= 7 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Bravo 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Bravo
Fiat Bravo 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC16
120 255 + 30 + 55
Στο μοντέλο Bravo - 1.9 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Bravo 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Bravo
Fiat Bravo 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC16
120 280 + 30 + 50
Στο μοντέλο Bravo - 1.9 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Bravo 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Bravo
Fiat Bravo 1.9 JTD 16V chip tuning
1.9 JTD 16V
ECU: Bosch EDC16+
150 320 + 30 + 50
Στο μοντέλο Bravo - 1.9 JTD 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Bravo 1.9 JTD 16V chip tuning
Fiat
Bravo
Fiat Bravo 2.0 JTD chip tuning
2.0 JTD
ECU: Bosch EDC16
165 360 + 25 + 50
Στο μοντέλο Bravo - 2.0 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Bravo 2.0 JTD chip tuning
Fiat
Croma
Fiat Croma 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC16
120 280 + 30 + 50
Στο μοντέλο Croma - 1.9 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Croma 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Croma
Fiat Croma 1.9 JTD 16V chip tuning
1.9 JTD 16V
ECU: Bosch EDC16+
150 320 + 30 + 50
Στο μοντέλο Croma - 1.9 JTD 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Croma 1.9 JTD 16V chip tuning
Fiat
Croma
Fiat Croma 2.4 JTD 20V chip tuning
2.4 JTD 20V
ECU: Bosch EDC16
200 400 + 30 + 60
Στο μοντέλο Croma - 2.4 JTD 20V, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Croma 2.4 JTD 20V chip tuning
Fiat
Doblo
Fiat Doblo 1.3 JTD chip tuning
1.3 JTD
ECU: Bosch EDC15
85 200 + 20 + 40
Στο μοντέλο Doblo - 1.3 JTD, η αναβάθμιση προσδίδει + 20 ίππους και σημαντική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Doblo 1.3 JTD chip tuning
Fiat
Doblo
Fiat Doblo 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC15
100 200 + 35 + 70
Στο μοντέλο Doblo - 1.9 JTD, η αναβάθμιση αποδίδει + 35 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 70 ΝΜ (= 7 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Doblo 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Doblo
Fiat Doblo 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC15
120 210 + 30 + 40
Στο μοντέλο Doblo - 1.9 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Doblo 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Doblo Cargo
Fiat Doblo Cargo 1.3 JTD 16V chip tuning
1.3 JTD 16V
ECU: Marelli MJ+
75 190 + 25 + 50
Στο μοντέλο Doblo Cargo - 1.3 JTD 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Doblo Cargo 1.3 JTD 16V chip tuning
Fiat
Doblo Cargo
Fiat Doblo Cargo 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC16+
105 200 + 30 + 60
Στο μοντέλο Doblo Cargo - 1.9 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Doblo Cargo 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Ducato
Fiat Ducato 2.0 JTD chip tuning
2.0 JTD
ECU: Bosch EDC15
84 192 + 25 + 58
Στο μοντέλο Ducato - 2.0 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 58 ΝΜ (= 5.8 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Ducato 2.0 JTD chip tuning
Fiat
Ducato
Fiat Ducato 2.0 JTD chip tuning
2.0 JTD
ECU: Bosch EDC15
94 215 + 26 + 45
Στο μοντέλο Ducato - 2.0 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 26 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 45 ΝΜ (= 4.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Ducato 2.0 JTD chip tuning
Fiat
Ducato
Fiat Ducato 2.2 JTD chip tuning
2.2 JTD
ECU: Visteon
100 250 + 25 + 50
Στο μοντέλο Ducato - 2.2 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Ducato 2.2 JTD chip tuning
Fiat
Ducato
Fiat Ducato 2.3 JTD chip tuning
2.3 JTD
ECU: Bosch EDC15
110 270 + 30 + 50
Στο μοντέλο Ducato - 2.3 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Ducato 2.3 JTD chip tuning
Fiat
Ducato
Fiat Ducato 2.5 TD  chip tuning
2.5 TD
ECU: Bosch
115 245 + 25 + 45
Στο μοντέλο Ducato - 2.5 TD , η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 45 ΝΜ (= 4.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Ducato 2.5 TD  chip tuning
Fiat
Ducato (2007)
Fiat Ducato (2007) 2.3 JTD chip tuning
2.3 JTD
ECU: Bosch EDC16
120 320 + 30 + 60
Στο μοντέλο Ducato (2007) - 2.3 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Ducato (2007) 2.3 JTD chip tuning
Fiat
Ducato (2007)
Fiat Ducato (2007) 3.0 JTD chip tuning
3.0 JTD
ECU: Bosch EDC16
157 400 + 28 + 60
Στο μοντέλο Ducato (2007) - 3.0 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 28 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Ducato (2007) 3.0 JTD chip tuning
Fiat
Grande Punto
Fiat Grande Punto 1.3 JTD 16V chip tuning
1.3 JTD 16V
ECU: Marelli MJ+
70 180 + 25 + 60
Στο μοντέλο Grande Punto - 1.3 JTD 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Grande Punto 1.3 JTD 16V chip tuning
Fiat
Grande Punto
Fiat Grande Punto 1.3 JTD 16V chip tuning
1.3 JTD 16V
ECU: Marelli MJ+
75 190 + 25 + 50
Στο μοντέλο Grande Punto - 1.3 JTD 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Grande Punto 1.3 JTD 16V chip tuning
Fiat
Grande Punto
Fiat Grande Punto 1.3 JTD 16V chip tuning
1.3 JTD 16V
ECU: Marelli MJ+
90 200 + 10 + 40
Στο μοντέλο Grande Punto - 1.3 JTD 16V, η αναβάθμιση αποδίδει + 10 ίππους και επιπλέον ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Grande Punto 1.3 JTD 16V chip tuning
Fiat
Grande Punto
Fiat Grande Punto 1.6 JTD chip tuning
1.6 JTD
ECU: Bosch EDC16
120 320 + 25 + 40
Στο μοντέλο Grande Punto - 1.6 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Grande Punto 1.6 JTD chip tuning
Fiat
Grande Punto
Fiat Grande Punto 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC16
120 280 + 30 + 50
Στο μοντέλο Grande Punto - 1.9 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Grande Punto 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Grande Punto
Fiat Grande Punto 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC16
130 280 + 30 + 50
Στο μοντέλο Grande Punto - 1.9 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Grande Punto 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Idea
Fiat Idea 1.3 JTD 16V chip tuning
1.3 JTD 16V
ECU: Marelli
70 145 + 25 + 55
Στο μοντέλο Idea - 1.3 JTD 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Idea 1.3 JTD 16V chip tuning
Fiat
Idea
Fiat Idea 1.3 JTD 16V chip tuning
1.3 JTD 16V
ECU: Marelli
70 180 + 25 + 60
Στο μοντέλο Idea - 1.3 JTD 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Idea 1.3 JTD 16V chip tuning
Fiat
Idea
Fiat Idea 1.3 JTD 16V chip tuning
1.3 JTD 16V
ECU: Marelli MJ+
70 180 + 25 + 60
Στο μοντέλο Idea - 1.3 JTD 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Idea 1.3 JTD 16V chip tuning
Fiat
Idea
Fiat Idea 1.3 JTD 16V chip tuning
1.3 JTD 16V
ECU: Marelli MJ+
90 200 + 10 + 40
Στο μοντέλο Idea - 1.3 JTD 16V, η αναβάθμιση αποδίδει + 10 ίππους και επιπλέον ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Idea 1.3 JTD 16V chip tuning
Fiat
Idea
Fiat Idea 1.9 JTD Multijet  chip tuning
1.9 JTD Multijet
ECU: Marelli
100 260 + 30 + 50
Στο μοντέλο Idea - 1.9 JTD Multijet , η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Idea 1.9 JTD Multijet  chip tuning
Fiat
Marea
Fiat Marea 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC15
105 200 + 33 + 70
Στο μοντέλο Marea - 1.9 JTD, η αναβάθμιση αποδίδει + 33 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 70 ΝΜ (= 7 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Marea 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Marea
Fiat Marea 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC15
110 200 + 30 + 70
Στο μοντέλο Marea - 1.9 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 70 ΝΜ (= 7 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Marea 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Marea
Fiat Marea 2.4 JTD chip tuning
2.4 JTD
ECU: Bosch EDC15
130 310 + 35 + 55
Στο μοντέλο Marea - 2.4 JTD, η αναβάθμιση αποδίδει + 35 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Marea 2.4 JTD chip tuning
Fiat
Multipla
Fiat Multipla 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC15
120 210 + 30 + 40
Στο μοντέλο Multipla - 1.9 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Multipla 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Multipla Euro 3
Fiat Multipla Euro 3 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC15
110 200 + 30 + 70
Στο μοντέλο Multipla Euro 3 - 1.9 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 70 ΝΜ (= 7 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Multipla Euro 3 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Panda
Fiat Panda 1.3 JTD 16V chip tuning
1.3 JTD 16V
ECU: Marelli
70 145 + 25 + 55
Στο μοντέλο Panda - 1.3 JTD 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Panda 1.3 JTD 16V chip tuning
Fiat
Panda
Fiat Panda 1.3 JTD 16V chip tuning
1.3 JTD 16V
ECU: Marelli MJ+
75 145 + 20 + 55
Στο μοντέλο Panda - 1.3 JTD 16V, η αναβάθμιση προσδίδει + 20 ίππους και σημαντική ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Panda 1.3 JTD 16V chip tuning
Fiat
Punto
Fiat Punto 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC15
80 196 + 35 + 64
Στο μοντέλο Punto - 1.9 JTD, η αναβάθμιση αποδίδει + 35 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 64 ΝΜ (= 6.4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Punto 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Punto
Fiat Punto 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC15
85 196 + 30 + 64
Στο μοντέλο Punto - 1.9 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 64 ΝΜ (= 6.4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Punto 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Punto
Fiat Punto 1.9 JTD Multijet  chip tuning
1.9 JTD Multijet
ECU: Marelli
100 260 + 30 + 50
Στο μοντέλο Punto - 1.9 JTD Multijet , η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Punto 1.9 JTD Multijet  chip tuning
Fiat
Q4
Fiat Q4 1.9 JTD 16V chip tuning
1.9 JTD 16V
ECU: Bosch EDC16
150 305 + 30 + 55
Στο μοντέλο Q4 - 1.9 JTD 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Q4 1.9 JTD 16V chip tuning
Fiat
Q4
Fiat Q4 2.4 JTD 20V chip tuning
2.4 JTD 20V
ECU: Bosch EDC16
210 400 + 25 + 60
Στο μοντέλο Q4 - 2.4 JTD 20V, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Q4 2.4 JTD 20V chip tuning
Fiat
Qubo
Fiat Qubo 1.3 JTD 16V chip tuning
1.3 JTD 16V
ECU: Marelli MJ+
75 190 + 25 + 50
Στο μοντέλο Qubo - 1.3 JTD 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Qubo 1.3 JTD 16V chip tuning
Fiat
Scudo
Fiat Scudo 1.6 JTD chip tuning
1.6 JTD
ECU: Bosch EDC16
90 180 + 25 + 70
Στο μοντέλο Scudo - 1.6 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 70 ΝΜ (= 7 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Scudo 1.6 JTD chip tuning
Fiat
Scudo
Fiat Scudo 2.0 JTD chip tuning
2.0 JTD
ECU: Bosch EDC15
109 250 + 21 + 40
Στο μοντέλο Scudo - 2.0 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 21 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Scudo 2.0 JTD chip tuning
Fiat
Scudo
Fiat Scudo 2.0 JTD chip tuning
2.0 JTD
ECU: Bosch
120 300 + 30 + 50
Στο μοντέλο Scudo - 2.0 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Scudo 2.0 JTD chip tuning
Fiat
Scudo
Fiat Scudo 2.0 JTD chip tuning
2.0 JTD
ECU: Bosch
136 320 + 24 + 40
Στο μοντέλο Scudo - 2.0 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 24 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Scudo 2.0 JTD chip tuning
Fiat
Sedici
Fiat Sedici 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC16
120 280 + 30 + 50
Στο μοντέλο Sedici - 1.9 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Sedici 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Sedici
Fiat Sedici 2.0 JTD chip tuning
2.0 JTD
ECU: Bosch EDC16
135 320 + 25 + 50
Στο μοντέλο Sedici - 2.0 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Sedici 2.0 JTD chip tuning
Fiat
Stilo
Fiat Stilo 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC15
80 196 + 35 + 64
Στο μοντέλο Stilo - 1.9 JTD, η αναβάθμιση αποδίδει + 35 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 64 ΝΜ (= 6.4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Stilo 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Stilo
Fiat Stilo 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC15
115 255 + 25 + 55
Στο μοντέλο Stilo - 1.9 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Stilo 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Stilo
Fiat Stilo 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC16
120 255 + 30 + 55
Στο μοντέλο Stilo - 1.9 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Stilo 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Stilo
Fiat Stilo 1.9 JTD 16V chip tuning
1.9 JTD 16V
ECU: Bosch EDC16
140 305 + 30 + 55
Στο μοντέλο Stilo - 1.9 JTD 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Stilo 1.9 JTD 16V chip tuning
Fiat
Stilo
Fiat Stilo 1.9 JTD 16V chip tuning
1.9 JTD 16V
ECU: Bosch EDC16
150 305 + 30 + 55
Στο μοντέλο Stilo - 1.9 JTD 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Stilo 1.9 JTD 16V chip tuning
Fiat
Stilo Uproad
Fiat Stilo Uproad 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC16
120 255 + 30 + 55
Στο μοντέλο Stilo Uproad - 1.9 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Stilo Uproad 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Strada
Fiat Strada 1.9 JTD chip tuning
1.9 JTD
ECU: Bosch EDC15
80 196 + 35 + 64
Στο μοντέλο Strada - 1.9 JTD, η αναβάθμιση αποδίδει + 35 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 64 ΝΜ (= 6.4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Strada 1.9 JTD chip tuning
Fiat
Ulysse
Fiat Ulysse 2.0 JTD chip tuning
2.0 JTD
ECU: Bosch
120 300 + 30 + 50
Στο μοντέλο Ulysse - 2.0 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Ulysse 2.0 JTD chip tuning
Fiat
Ulysse
Fiat Ulysse 2.0 JTD chip tuning
2.0 JTD
ECU: Bosch
136 320 + 24 + 40
Στο μοντέλο Ulysse - 2.0 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 24 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Ulysse 2.0 JTD chip tuning
Fiat
Ulysse (2002)
Fiat Ulysse (2002) 2.2 JTD chip tuning
2.2 JTD
ECU: Bosch EDC15
128 314 + 32 + 46
Στο μοντέλο Ulysse (2002) - 2.2 JTD, η αναβάθμιση αποδίδει + 32 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 46 ΝΜ (= 4.6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Ulysse (2002) 2.2 JTD chip tuning
Fiat
Ulysse (2008)
Fiat Ulysse (2008) 2.2 JTD chip tuning
2.2 JTD
ECU: Bosch EDC16
170 370 + 30 + 60
Στο μοντέλο Ulysse (2008) - 2.2 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Ulysse (2008) 2.2 JTD chip tuning
Fiat
Ulysse AG (2002)
Fiat Ulysse AG (2002) 2.0 JTD chip tuning
2.0 JTD
ECU: Bosch EDC15
107 250 + 23 + 60
Στο μοντέλο Ulysse AG (2002) - 2.0 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 23 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Ulysse AG (2002) 2.0 JTD chip tuning
Fiat
Ulysse SG (2002)
Fiat Ulysse SG (2002) 2.0 JTD chip tuning
2.0 JTD
ECU: Bosch EDC15
109 270 + 21 + 50
Στο μοντέλο Ulysse SG (2002) - 2.0 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 21 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Fiat Ulysse SG (2002) 2.0 JTD chip tuning
Fiat (Πετρελαίου) - Chip Tuning - Περισσότερα:
Επίσης ανάλογα τον τύπο του εγκεφάλου του οχήματος, αναβαθμίζoνται και τα παρακάτω μοντέλα:
Μοντέλο Μηχανή Αναβάθμιση & Τρόπος
Fiat
Albea
   chip tuning
1.3 JTD MJ
ECU: MARELLI
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Brava
   chip tuning
1.9 JTD
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Bravo
   chip tuning
1.9 JTD
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Bravo
   chip tuning
1.9 JTD MJ
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Πρέπει να έχουμε το όχημα για την αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Croma
   chip tuning
1.9 JTD 8V
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Πρέπει να έχουμε το όχημα για την αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Doblo
   chip tuning
1.3 JTD MJ
ECU: MARELLI
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Doblo
   chip tuning
1.9 JTD
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Ducato
   chip tuning
2.0 JTD
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Ducato
   chip tuning
2.2 JTD MJ
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Πρέπει να έχουμε το όχημα για την αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Ducato
   chip tuning
2.3 JTD
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Ducato
   chip tuning
2.3 JTD MJ
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Πρέπει να έχουμε το όχημα για την αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Ducato
   chip tuning
2.8 JTD
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Ducato
   chip tuning
3.0 JTD MJ
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Grande Punto
   chip tuning
1.9 JTD MJ
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Πρέπει να έχουμε το όχημα για την αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Idea
   chip tuning
1.3 JTD MJ
ECU: MARELLI
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Marea
   chip tuning
1.9 JTD
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Marea
   chip tuning
2.4 JTD
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Multipla
   chip tuning
1.9 JTD
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Palio
   chip tuning
1.3 JTD MJ
ECU: MARELLI
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Palio
   chip tuning
1.9 JTD
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Panda
   chip tuning
1.3 JTD MJ
ECU: MARELLI
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Punto
   chip tuning
1.9 JTD
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Punto
   chip tuning
1.9 JTD MJ
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Πρέπει να έχουμε το όχημα για την αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Scudo
   chip tuning
2.0 JTD
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Sedici
   chip tuning
1.9 JTD MJ
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Πρέπει να έχουμε το όχημα για την αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Siena
   chip tuning
1.3 JTD MJ
ECU: MARELLI
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Stilo
   chip tuning
1.9 JTD
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Stilo
   chip tuning
1.9 JTD 8V
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Πρέπει να έχουμε το όχημα για την αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Strada
   chip tuning
1.3 JTD MJ
ECU: MARELLI
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Ulysse
   chip tuning
2.0 JTD 16V
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Fiat
Ulysse
   chip tuning
2.2 JTD 16V
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Συπληρώστε την Φόρμα Αίτησης Αναβάθμισης σε περίπτωση που θέλετε περισσότερες πληροφορίες,
ή αν δεν βρήκατε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει.
Παρατηρήσεις

Γενικές Παρατηρήσεις:

  • Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει η ίδια, δηλ. +/- 1 λίτρο στα 100.
  • Ο κόφτης χιλιομέτρων αποσύρεται.
  • Μετά την αναβάθμιση το όχημα πρέπει να οδηγηθεί για 400 χιλιόμετρα περίπου ώστε να ολοκληρωθούν αυτόματα οι τελικές ρυθμίσεις του εγκεφάλου.
  • Η αναβάθμιση είναι πιστοποιημένη που σημαίνει ότι δεν επηρεάζεται ο χρόνος ζωής της μηχανής καθώς επίσης δεν υπάρχει πρόβλημα κατά τον έλεγχο καυσαερίων.
  • Γραπτή εγγύηση για 5 έτη.

Ειδικές Παρατηρήσεις:

  • Η αναβάθμιση γίνεται μόνο με πρόγραμμα (chip tuning).
  • Στα περισσότερα μοντέλα η αναβάθμιση γίνεται μέσω της θύρας OBD II απ'ευθείας στο αυτοκίνητο. Μπορείτε όμως να μας στείλετε απλά και τον εγκέφαλο και την ίδια ημέρα παραλαβής του, να σας τον στείλουμε πίσω αναβαθμισμένο.
  • Η συνολική τελική ροπή (δύναμη) του οχήματος μοιράζεται άριστα, στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Για να βρείτε την επιπλέον ροπή σε κιλά, διαιρείτε την τιμή ΝΜ με το 10 (π.χ. 35 ΝΜ = 3,5 κιλά)
  • Η αναβάθμιση διαρκεί 2 - 4 ώρες με ραντεβού από Δευτ. έως Παρ. πρωϊνές ώρες.

Ειδικές Προσφορές - Προτάσεις:

  • Για να μάθετε το κόστος της αναβάθμισης συμπληρώστε την Φόρμα Αίτησης Αναβάθμισης που βρίσκεται στο μενού επιλογών επάνω και αριστερά.
  • Μόνο για οχήματα πετρελαίου: Εναλλακτικά σας παρέχουμε Παράλληλο Εγκέφαλο για το όχημα σας - επικοινωνήστε μαζί μας σχετικά.
  • Δεν υπάρχουν κάποιες άλλες ιδιαίτερες προσφορές ή προτάσεις σε αυτή την κατηγορία οχημάτων.

Επιλέξτε εταιρεία οχήματος:


Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler
Citroen Dacia Daewoo GM Fiat Ford
Honda Hyundai Jaguar Jeep KIA
Lancia Land Rangerover Mazda Mercedes Benz MG - Rover
Mini Cooper Mitsubishi Nissan Opel Peugeot
Porsche Renault Saab Seat Skoda
Smart Subaru Ssangyong Suzuki Toyota
Vauxhall Volvo VW    
 
Σπανιότερα:
Bentley Caddillac Dodge Ferrari Holden
Hummer Maybach Great Wall Motor General Motors Hafei
Lamborghini Brilliance Chery Lotus Geely
 
Επαγγελματικά:
DAF
(Φορτηγά - Λεωφ.)
Isuzu
(Ημιφορτηγά)
Iveco
(Φορτηγάκια)
Iveco
(Φορτηγά)
Mercedes
(Φορτηγά)
MAN
(Φορτηγά)
Nissan
(Φορτηγά)
Renault
(Φορτηγά)
Scania
(Φορτηγά)
Fendt
(Τρακτέρ)
Valtra
(Τρακτέρ)
New Holland
(Τρακτέρ)
Doosan Machine
(Εκσκαφέας)
   
 

Web Master by CSC