
Alfa Romeo chip tuning
Επιλέξτε αν ο τύπος καυσίμου του οχήματος σας είναι βενζίνη ή πετρέλαιο, και πατήστε το ανάλογο κουμπί ή διαβάστε τις σχετικές παρατηρήσεις της κατηγορίας αυτής. Έπειτα βρείτε στην αντίστοιχη λίστα, το μοντέλο, τον κυβισμό και την original ιπποδύναμη του οχήματος σας. Στην συνέχεια δείτε την αύξηση της ιπποδύναμης και ροπής στις ανάλογες στήλες. Δείτε επίσης στο τέλος, στο τμήμα "ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ" όπου εμφανίζονται μοντέλα που αναβαθμίζονται ανάλογα τον τύπο εγκεφάλου που διαθέτουν.
- ΒΕΝΖΙΝΗΣ
- ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ
- ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Alfa Romeo (Βενζίνης) - Chip Tuning | |||||
Μοντέλο | Μηχανή | Original PS | Original NM | Επιπλέον PS | Επιπλέον NM |
Alfa Romeo 147 ![]() |
3.2 V6 24V ECU: Bosch |
250 | 300 | + 15 | + 20 |
Στο μοντέλο 147 - 3.2 V6 24V, η αναβάθμιση προσδίδει + 15 ίππους και σημαντική ροπή κατά 20 ΝΜ (= 2 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 156 ![]() |
2.5 V6 ECU: Bosch |
190 | 220 | + 18 | + 20 |
Στο μοντέλο 156 - 2.5 V6, η αναβάθμιση προσδίδει + 18 ίππους και σημαντική ροπή κατά 20 ΝΜ (= 2 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 156 ![]() |
3.2 V6 24V ECU: Bosch |
250 | 300 | + 15 | + 20 |
Στο μοντέλο 156 - 3.2 V6 24V, η αναβάθμιση προσδίδει + 15 ίππους και σημαντική ροπή κατά 20 ΝΜ (= 2 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 159 ![]() |
1.8 TB ECU: Bosch |
200 | 320 | + 35 | + 50 |
Στο μοντέλο 159 - 1.8 TB, η αναβάθμιση αποδίδει + 35 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 159 ![]() |
3.2 V6 24V ECU: Bosch |
260 | 322 | + 15 | + 18 |
Στο μοντέλο 159 - 3.2 V6 24V, η αναβάθμιση προσδίδει + 15 ίππους και σημαντική ροπή κατά 18 ΝΜ (= 1.8 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 166 (<2001) ![]() |
2.5 V6 ECU: Bosch |
190 | 220 | + 18 | + 20 |
Στο μοντέλο 166 (<2001) - 2.5 V6, η αναβάθμιση προσδίδει + 18 ίππους και σημαντική ροπή κατά 20 ΝΜ (= 2 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 166 (<2001) ![]() |
3.0 V6 Super ECU: Bosch |
220 | 265 | + 19 | + 20 |
Στο μοντέλο 166 (<2001) - 3.0 V6 Super , η αναβάθμιση προσδίδει + 19 ίππους και σημαντική ροπή κατά 20 ΝΜ (= 2 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 8C ![]() |
4.7 V8 ECU: Bosch |
450 | 480 | + 15 | + 15 |
Στο μοντέλο 8C - 4.7 V8, η αναβάθμιση προσδίδει + 15 ίππους και σημαντική ροπή κατά 15 ΝΜ (= 1.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo Brera ![]() |
1.8 TB ECU: Bosch |
200 | 320 | + 35 | + 50 |
Στο μοντέλο Brera - 1.8 TB, η αναβάθμιση αποδίδει + 35 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo Brera ![]() |
3.2 V6 24V ECU: Bosch |
260 | 322 | + 15 | + 18 |
Στο μοντέλο Brera - 3.2 V6 24V, η αναβάθμιση προσδίδει + 15 ίππους και σημαντική ροπή κατά 18 ΝΜ (= 1.8 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo GT ![]() |
3.2 V6 24V ECU: Bosch |
240 | 300 | + 15 | + 20 |
Στο μοντέλο GT - 3.2 V6 24V, η αναβάθμιση προσδίδει + 15 ίππους και σημαντική ροπή κατά 20 ΝΜ (= 2 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo GTA ![]() |
3.2 V6 24V ECU: Bosch |
250 | 300 | + 15 | + 20 |
Στο μοντέλο GTA - 3.2 V6 24V, η αναβάθμιση προσδίδει + 15 ίππους και σημαντική ροπή κατά 20 ΝΜ (= 2 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo GTV ![]() |
2.0 Turbo ECU: Bosch |
204 | 310 | + 26 | + 30 |
Στο μοντέλο GTV - 2.0 Turbo, η αναβάθμιση φέρνει + 26 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 30 ΝΜ (= 3 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo GTV ![]() |
3.2 V6 24V ECU: Bosch |
240 | 300 | + 15 | + 20 |
Στο μοντέλο GTV - 3.2 V6 24V, η αναβάθμιση προσδίδει + 15 ίππους και σημαντική ροπή κατά 20 ΝΜ (= 2 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo Mito ![]() |
1.4 Turbo 16V ECU: Bosch |
135 | 206 | + 25 | + 54 |
Στο μοντέλο Mito - 1.4 Turbo 16V , η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 54 ΝΜ (= 5.4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo Mito ![]() |
1.4 Turbo 16V ECU: Bosch |
155 | 230 | + 25 | + 40 |
Στο μοντέλο Mito - 1.4 Turbo 16V , η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo Spider ![]() |
3.2 V6 24V ECU: Bosch |
260 | 322 | + 15 | + 18 |
Στο μοντέλο Spider - 3.2 V6 24V, η αναβάθμιση προσδίδει + 15 ίππους και σημαντική ροπή κατά 18 ΝΜ (= 1.8 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
Alfa Romeo (Βενζίνης) - Chip Tuning - Περισσότερα: | |||
Επίσης ανάλογα τον τύπο του εγκεφάλου του οχήματος, αναβαθμίζoνται και τα παρακάτω μοντέλα: | |||
Μοντέλο | Μηχανή | Αναβάθμιση & Τρόπος | |
Alfa Romeo 145 ![]() |
1.4 i ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Πρέπει να εξακριβώσουμε το chip type του εγκεφάλου πριν προχωρήσουμε σε αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Ανάλογα το chip, από 4 ώρες έως 5 ημέρες. | |||
Alfa Romeo 145 ![]() |
1.6 i ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Πρέπει να εξακριβώσουμε το chip type του εγκεφάλου πριν προχωρήσουμε σε αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Ανάλογα το chip, από 4 ώρες έως 5 ημέρες. | |||
Alfa Romeo 146 ![]() |
1.4 i ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Πρέπει να εξακριβώσουμε το chip type του εγκεφάλου πριν προχωρήσουμε σε αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Ανάλογα το chip, από 4 ώρες έως 5 ημέρες. | |||
Alfa Romeo 146 ![]() |
1.6 i ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Πρέπει να εξακριβώσουμε το chip type του εγκεφάλου πριν προχωρήσουμε σε αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Ανάλογα το chip, από 4 ώρες έως 5 ημέρες. | |||
Alfa Romeo 146 ![]() |
1.8 i ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Πρέπει να εξακριβώσουμε το chip type του εγκεφάλου πριν προχωρήσουμε σε αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Ανάλογα το chip, από 4 ώρες έως 5 ημέρες. | |||
Alfa Romeo 146 ![]() |
2.0 i ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Πρέπει να εξακριβώσουμε το chip type του εγκεφάλου πριν προχωρήσουμε σε αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Ανάλογα το chip, από 4 ώρες έως 5 ημέρες. | |||
Alfa Romeo 147 ![]() |
1.6 i ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo 147 ![]() |
2.0 TS ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo 147 ![]() |
3.2i V6 ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo 156 ![]() |
1.6 i ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo 156 ![]() |
1.8 i ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo 156 ![]() |
2.0 i ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo 156 ![]() |
3.2 i V6 ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo 166 ![]() |
2.0 i ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo 166 ![]() |
2.5 i ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo 166 ![]() |
2.5 i V6 24V ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo 166 ![]() |
3.0 i ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo GTV ![]() |
1.8 TS 16V ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Πρέπει να εξακριβώσουμε το chip type του εγκεφάλου πριν προχωρήσουμε σε αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Ανάλογα το chip, από 4 ώρες έως 5 ημέρες. | |||
Alfa Romeo GTV ![]() |
2.0 TS 16V ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Πρέπει να εξακριβώσουμε το chip type του εγκεφάλου πριν προχωρήσουμε σε αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Ανάλογα το chip, από 4 ώρες έως 5 ημέρες. | |||
Alfa Romeo GTV ![]() |
3.0 TS 16V ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo GTV ![]() |
3.0 i V6 24V ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo Spider ![]() |
1.8 TS ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Πρέπει να εξακριβώσουμε το chip type του εγκεφάλου πριν προχωρήσουμε σε αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Ανάλογα το chip, από 4 ώρες έως 5 ημέρες. | |||
Alfa Romeo Spider ![]() |
2.0 TS 16V ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo Spider ![]() |
3.0 TS 16V ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo Spider ![]() |
3.0 i V6 24V ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. |
Συπληρώστε την Φόρμα Αίτησης Αναβάθμισης σε περίπτωση που θέλετε περισσότερες πληροφορίες, ή αν δεν βρήκατε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει. |
Alfa Romeo (Πετρελαίου) - Chip Tuning | |||||
Μοντέλο | Μηχανή | Original PS | Original NM | Επιπλέον PS | Επιπλέον NM |
Alfa Romeo 147 ![]() |
1.9 JTD ECU: Bosch EDC15 |
100 | 200 | + 35 | + 70 |
Στο μοντέλο 147 - 1.9 JTD, η αναβάθμιση αποδίδει + 35 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 70 ΝΜ (= 7 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 147 ![]() |
1.9 JTD ECU: Bosch EDC15 |
115 | 275 | + 25 | + 45 |
Στο μοντέλο 147 - 1.9 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 45 ΝΜ (= 4.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 147 ![]() |
1.9 JTD ECU: Bosch EDC16 |
120 | 280 | + 30 | + 50 |
Στο μοντέλο 147 - 1.9 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 147 ![]() |
1.9 JTD 16V ECU: Bosch EDC16 |
140 | 305 | + 30 | + 55 |
Στο μοντέλο 147 - 1.9 JTD 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 147 ![]() |
1.9 JTD 16V ECU: Bosch EDC16 |
150 | 305 | + 30 | + 55 |
Στο μοντέλο 147 - 1.9 JTD 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 147 ![]() |
1.9 JTD 16V ECU: Bosch EDC16+ |
170 | 330 | + 30 | + 50 |
Στο μοντέλο 147 - 1.9 JTD 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 155 ![]() |
2.5 TD ECU: Bosch |
125 | 294 | + 25 | + 36 |
Στο μοντέλο 155 - 2.5 TD , η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 36 ΝΜ (= 3.6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 156 ![]() |
1.9 JTD ECU: Bosch EDC15 |
110 | 275 | + 30 | + 45 |
Στο μοντέλο 156 - 1.9 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 45 ΝΜ (= 4.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 156 ![]() |
1.9 JTD ECU: Bosch EDC15 |
115 | 275 | + 25 | + 45 |
Στο μοντέλο 156 - 1.9 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 45 ΝΜ (= 4.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 156 ![]() |
1.9 JTD 16V ECU: Bosch EDC16 |
140 | 305 | + 30 | + 55 |
Στο μοντέλο 156 - 1.9 JTD 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 156 ![]() |
2.4 JTD 20V ECU: Bosch EDC16 |
175 | 385 | + 35 | + 55 |
Στο μοντέλο 156 - 2.4 JTD 20V, η αναβάθμιση αποδίδει + 35 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 159 ![]() |
1.9 JTD ECU: Bosch EDC16 |
120 | 280 | + 30 | + 50 |
Στο μοντέλο 159 - 1.9 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 159 ![]() |
1.9 JTD 16V ECU: Bosch EDC16+ |
150 | 320 | + 30 | + 50 |
Στο μοντέλο 159 - 1.9 JTD 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 159 ![]() |
2.0 JTD ECU: Bosch EDC16 |
170 | 360 | + 30 | + 50 |
Στο μοντέλο 159 - 2.0 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 159 ![]() |
2.4 JTD 20V ECU: Bosch EDC16 |
200 | 400 | + 30 | + 60 |
Στο μοντέλο 159 - 2.4 JTD 20V, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 159 ![]() |
2.4 JTD 20V ECU: Bosch EDC16 |
210 | 400 | + 25 | + 60 |
Στο μοντέλο 159 - 2.4 JTD 20V, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 164 ![]() |
2.5 TD ECU: Bosch |
125 | 294 | + 25 | + 36 |
Στο μοντέλο 164 - 2.5 TD , η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 36 ΝΜ (= 3.6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 166 ![]() |
2.4 JTD 20V ECU: Bosch EDC16 |
175 | 385 | + 35 | + 55 |
Στο μοντέλο 166 - 2.4 JTD 20V, η αναβάθμιση αποδίδει + 35 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 166 ![]() |
2.4 JTD 20V ECU: Bosch EDC16 |
185 | 385 | + 30 | + 55 |
Στο μοντέλο 166 - 2.4 JTD 20V, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo 166 ![]() |
1.9 JTD ECU: Bosch EDC15 |
85 | 196 | + 30 | + 64 |
Στο μοντέλο 166 - 1.9 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 64 ΝΜ (= 6.4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo Brera ![]() |
2.0 JTD ECU: Bosch EDC16 |
170 | 360 | + 30 | + 50 |
Στο μοντέλο Brera - 2.0 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo Brera ![]() |
2.4 JTD 20V ECU: Bosch EDC16 |
200 | 400 | + 30 | + 60 |
Στο μοντέλο Brera - 2.4 JTD 20V, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo Brera ![]() |
2.4 JTD 20V ECU: Bosch EDC16 |
210 | 400 | + 25 | + 60 |
Στο μοντέλο Brera - 2.4 JTD 20V, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo GT ![]() |
1.9 JTD 16V ECU: Bosch EDC16 |
150 | 305 | + 30 | + 55 |
Στο μοντέλο GT - 1.9 JTD 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo Mito ![]() |
1.6 JTD ECU: Bosch EDC16 |
120 | 320 | + 25 | + 40 |
Στο μοντέλο Mito - 1.6 JTD, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo Spider ![]() |
2.4 JTD 20V ECU: Bosch EDC16 |
200 | 400 | + 30 | + 60 |
Στο μοντέλο Spider - 2.4 JTD 20V, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
||||
Alfa Romeo Spider ![]() |
2.4 JTD 20V ECU: Bosch EDC16 |
210 | 400 | + 25 | + 60 |
Στο μοντέλο Spider - 2.4 JTD 20V, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. | ![]() |
Alfa Romeo (Πετρελαίου) - Chip Tuning - Περισσότερα: | |||
Επίσης ανάλογα τον τύπο του εγκεφάλου του οχήματος, αναβαθμίζoνται και τα παρακάτω μοντέλα: | |||
Μοντέλο | Μηχανή | Αναβάθμιση & Τρόπος | |
Alfa Romeo 145 ![]() |
1.9 JTD ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo 146 ![]() |
1.9 JTD ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo 147 ![]() |
1.9 JTD 8V ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo 147 ![]() |
1.9 JTD 16V ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Πρέπει να έχουμε το όχημα για την αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo 156 ![]() |
1.9 JTD ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo 156 ![]() |
1.9 JTD 16V ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Πρέπει να έχουμε το όχημα για την αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo 156 ![]() |
2.4 JTD ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo 159 ![]() |
1.9 JTD 16V ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Πρέπει να έχουμε το όχημα για την αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo 159 ![]() |
1.9 JTD 8V ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Πρέπει να έχουμε το όχημα για την αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo 166 ![]() |
2.4 JTD ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. | |||
Alfa Romeo GT ![]() |
1.9 JTD 16V ECU: BOSCH |
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100. | |
Πρέπει να έχουμε το όχημα για την αναβάθμιση. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες. |
Συπληρώστε την Φόρμα Αίτησης Αναβάθμισης σε περίπτωση που θέλετε περισσότερες πληροφορίες, ή αν δεν βρήκατε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει. |
Παρατηρήσεις | |||
Γενικές Παρατηρήσεις:
|
|||
Ειδικές Παρατηρήσεις:
|
|||
Ειδικές Προσφορές - Προτάσεις:
|
Επιλέξτε εταιρεία οχήματος:
Alfa Romeo | Audi | BMW | Chevrolet | Chrysler |
Citroen | Dacia | Daewoo GM | Fiat | Ford |
Honda | Hyundai | Jaguar | Jeep | KIA |
Lancia | Land Rangerover | Mazda | Mercedes Benz | MG - Rover |
Mini Cooper | Mitsubishi | Nissan | Opel | Peugeot |
Porsche | Renault | Saab | Seat | Skoda |
Smart | Subaru | Ssangyong | Suzuki | Toyota |
Vauxhall | Volvo | VW | ||
Σπανιότερα: | ||||
Bentley | Caddillac | Dodge | Ferrari | Holden |
Hummer | Maybach | Great Wall Motor | General Motors | Hafei |
Lamborghini | Brilliance | Chery | Lotus | Geely |
Επαγγελματικά: | ||||
DAF (Φορτηγά - Λεωφ.) |
Isuzu (Ημιφορτηγά) |
Iveco (Φορτηγάκια) |
Iveco (Φορτηγά) |
Mercedes (Φορτηγά) |
MAN (Φορτηγά) |
Nissan (Φορτηγά) |
Renault (Φορτηγά) |
Scania (Φορτηγά) |
Fendt (Τρακτέρ) |
Valtra (Τρακτέρ) |
New Holland (Τρακτέρ) |
Doosan Machine (Εκσκαφέας) |
||