Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Chip Tuning - Πληροφορίες

chip tuning cooperatorsΠλεόν με 100+ συνεργαζόμενα συνεργεία πανελλαδικά. Γίνετε και εσείς μέλος του δικτύου μας!

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Πρώτοι στο Google Search Engine και στις πρώτες σελίδες άλλων μηχανών αναζήτησης!

Η δυναμική μας παρουσία στον χώρο και οι δικές σας επιλογές μας έφεραν στις πρώτες θέσεις!

Για την σωστή σας εξυπηρέτηση, πριν επικοινωνήσετε καλό είναι να συμπληρώσετε την Φόρμα Αίτησης Αναβάθμισης που εμφανίζεται στο παραπάνω μενού επιλογών ή στον παρακάτω σύνδεσμο!

Για την φόρμα πατήστε εδώ!

ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο:

6945 400 984
καθημερινά για ερωτήσεις και ραντεβού αναβαθμίσεων

ή στο:

6972 85 66 22
για συνεργασίες πανελλαδικά.
(εργάσιμες ημέρες από 09.00 έως 15.00)

ή επιλέξτε κάποιον συνεργάτη μας στην περιοχή σας (πατήστε εδώ)

red hot pepper chip tuning

Chip Tuning - Πληροφορίες

chip tuning cooperatorsΔεν βρήκατε αυτό που ψάχνετε?

Επισκευθείτε μας σύντομα για νέες πληροφορίες και νέα μοντέλα. Ο κατάλογος μας ανανεώνεται κάθε 4 με 6 μήνες!

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Ενδιαφέρεστε για παράλληλο εγκέφαλο?

Δείτε τις επιλογές μας στον κατάλογο αναβαθμίσεων ή ρωτήστε μας να σας ενημερώσουμε. Διαθέτουμε παράλληλους εγκέφαλους αναβάθμισης για όλα τα οχήματα πετρελαίου και αρκετά οχήματα βενζίνης

Chip Tuning - Συνεργάτες

Μπορείτε να μας στείλετε email στο
info@redhotpepper.gr ή να επικοινωνήσετε με κάποιον συνεργάτη μας (πατήστε εδώ)

Για πληροφορίες αναβαθμίσεων είναι προτιμότερο να συμπληρώσετε πρώτα την Φόρμα Αίτησης Αναβάθμισης.

Ford chip tuning

Επιλέξτε αν ο τύπος καυσίμου του οχήματος σας είναι βενζίνη ή πετρέλαιο, και πατήστε το ανάλογο κουμπί ή διαβάστε τις σχετικές παρατηρήσεις της κατηγορίας αυτής. Έπειτα βρείτε στην αντίστοιχη λίστα, το μοντέλο, τον κυβισμό και την original ιπποδύναμη του οχήματος σας. Στην συνέχεια δείτε την αύξηση της ιπποδύναμης και ροπής στις ανάλογες στήλες. Δείτε επίσης στο τέλος, στο τμήμα "ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ" όπου εμφανίζονται μοντέλα που αναβαθμίζονται ανάλογα τον τύπο εγκεφάλου που διαθέτουν.

  • ΒΕΝΖΙΝΗΣ
  • ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ
  • ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Ford (Βενζίνης) - Chip Tuning
Μοντέλο Μηχανή Original PS Original NM Επιπλέον PS Επιπλέον NM
Ford
Duratec Turbo
Ford Duratec Turbo 2.5 chip tuning
2.5
ECU: Bosch MED9
220 320 + 30 + 60
Στο μοντέλο Duratec Turbo - 2.5, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Duratec Turbo 2.5 chip tuning
Ford
Duratec Turbo
Ford Duratec Turbo 2.5 chip tuning
2.5
ECU: Bosch MED9
225 320 + 30 + 60
Στο μοντέλο Duratec Turbo - 2.5, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Duratec Turbo 2.5 chip tuning
Ford
Duratec Turbo
Ford Duratec Turbo 2.5 chip tuning
2.5
ECU: Bosch MED9
305 440 + 35 + 60
Στο μοντέλο Duratec Turbo - 2.5, η αναβάθμιση αποδίδει + 35 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Duratec Turbo 2.5 chip tuning
Ford
Fiesta
Ford Fiesta 1.25 i chip tuning
1.25 i
ECU: Siemens
60 109 + 27 + 9
Στο μοντέλο Fiesta - 1.25 i, η αναβάθμιση φέρνει + 27 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 9 ΝΜ (= 0.9 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Fiesta 1.25 i chip tuning
Ford
Fiesta
Ford Fiesta 1.25 i chip tuning
1.25 i
ECU: Siemens
82 114 + 5 + 4
Στο μοντέλο Fiesta - 1.25 i, η αναβάθμιση αποδίδει + 5 ίππους και επιπλέον ροπή κατά 4 ΝΜ (= 0.4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Fiesta 1.25 i chip tuning
Ford
Focus
Ford Focus 2.5 chip tuning
2.5
ECU: Bosch MED9
220 320 + 30 + 60
Στο μοντέλο Focus - 2.5, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Focus 2.5 chip tuning
Ford
Focus RS
Ford Focus RS 2.5 chip tuning
2.5
ECU: Bosch MED9
305 440 + 35 + 60
Στο μοντέλο Focus RS - 2.5, η αναβάθμιση αποδίδει + 35 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Focus RS 2.5 chip tuning
Ford
Focus ST
Ford Focus ST 2.5 chip tuning
2.5
ECU: Bosch MED9
225 320 + 30 + 60
Στο μοντέλο Focus ST - 2.5, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Focus ST 2.5 chip tuning
Ford
Galaxy VR6
Ford Galaxy VR6 2.8 chip tuning
2.8
ECU: Bosch
174 235 + 16 + 20
Στο μοντέλο Galaxy VR6 - 2.8, η αναβάθμιση προσδίδει + 16 ίππους και σημαντική ροπή κατά 20 ΝΜ (= 2 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Galaxy VR6 2.8 chip tuning
Ford
Mondeo
Ford Mondeo 2.5 chip tuning
2.5
ECU: Bosch MED9
220 320 + 30 + 60
Στο μοντέλο Mondeo - 2.5, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Mondeo 2.5 chip tuning
Ford
S-Max
Ford S-Max 2.5 chip tuning
2.5
ECU: Bosch MED9
220 320 + 30 + 60
Στο μοντέλο S-Max - 2.5, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford S-Max 2.5 chip tuning
Ford (Βενζίνης) - Chip Tuning - Περισσότερα:
Επίσης ανάλογα τον τύπο του εγκεφάλου του οχήματος, αναβαθμίζoνται και τα παρακάτω μοντέλα:
Μοντέλο Μηχανή Αναβάθμιση & Τρόπος
Ford
Cougar
   chip tuning
2.0 16V
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Focus
   chip tuning
1.4 16V
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Focus
   chip tuning
1.6 16V
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Focus
   chip tuning
1.8 16V
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Focus
   chip tuning
2.0 16V
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Focus
   chip tuning
2.5 Turbo (ST)
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Galaxy
   chip tuning
2.3 16V
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Ka
   chip tuning
internal info (39873)
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Mondeo
   chip tuning
1.6 16V
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Mondeo
   chip tuning
1.8 16V
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Mondeo
   chip tuning
2.5 16V
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Puma
   chip tuning
internal info (39904)
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Scorpio
   chip tuning
2.0
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Scorpio
   chip tuning
internal info (39874)
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Sierra
   chip tuning
internal info (40026)
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Sierra
   chip tuning
2.0
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Συπληρώστε την Φόρμα Αίτησης Αναβάθμισης σε περίπτωση που θέλετε περισσότερες πληροφορίες,
ή αν δεν βρήκατε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει.
Ford (Πετρελαίου) - Chip Tuning
Μοντέλο Μηχανή Original PS Original NM Επιπλέον PS Επιπλέον NM
Ford
C-Max
Ford C-Max 1.6 TDCi chip tuning
1.6 TDCi
ECU: Bosch
90 215 + 30 + 50
Στο μοντέλο C-Max - 1.6 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford C-Max 1.6 TDCi chip tuning
Ford
C-Max
Ford C-Max 1.6 TDCi chip tuning
1.6 TDCi
ECU: Bosch
100 215 + 30 + 50
Στο μοντέλο C-Max - 1.6 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford C-Max 1.6 TDCi chip tuning
Ford
C-Max
Ford C-Max 1.6 TDCi chip tuning
1.6 TDCi
ECU: Bosch
109 240 + 26 + 60
Στο μοντέλο C-Max - 1.6 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 26 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford C-Max 1.6 TDCi chip tuning
Ford
C-Max
Ford C-Max 2.0 TDCi chip tuning
2.0 TDCi
ECU: Siemens neu
136 320 + 29 + 50
Στο μοντέλο C-Max - 2.0 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 29 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford C-Max 2.0 TDCi chip tuning
Ford
Connect
Ford Connect 1.8 TDCi chip tuning
1.8 TDCi
ECU: Delphi
90 220 + 20 + 30
Στο μοντέλο Connect - 1.8 TDCi, η αναβάθμιση προσδίδει + 20 ίππους και σημαντική ροπή κατά 30 ΝΜ (= 3 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Connect 1.8 TDCi chip tuning
Ford
Connect
Ford Connect 1.8 TDCi chip tuning
1.8 TDCi
ECU: Delphi
110 280 + 20 + 50
Στο μοντέλο Connect - 1.8 TDCi, η αναβάθμιση προσδίδει + 20 ίππους και σημαντική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Connect 1.8 TDCi chip tuning
Ford
Fiesta
Ford Fiesta 1.4 TDCi chip tuning
1.4 TDCi
ECU: Siemens SID804,SIM206
68 160 + 22 + 50
Στο μοντέλο Fiesta - 1.4 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 22 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Fiesta 1.4 TDCi chip tuning
Ford
Fiesta
Ford Fiesta 1.6 TDCi chip tuning
1.6 TDCi
ECU: Bosch
90 204 + 30 + 51
Στο μοντέλο Fiesta - 1.6 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 51 ΝΜ (= 5.1 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Fiesta 1.6 TDCi chip tuning
Ford
Focus
Ford Focus 1.6 TDCi chip tuning
1.6 TDCi
ECU: Bosch
90 215 + 30 + 50
Στο μοντέλο Focus - 1.6 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Focus 1.6 TDCi chip tuning
Ford
Focus
Ford Focus 1.6 TDCi chip tuning
1.6 TDCi
ECU: Bosch
100 215 + 30 + 50
Στο μοντέλο Focus - 1.6 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Focus 1.6 TDCi chip tuning
Ford
Focus
Ford Focus 1.6 TDCi chip tuning
1.6 TDCi
ECU: Bosch
109 240 + 26 + 60
Στο μοντέλο Focus - 1.6 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 26 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Focus 1.6 TDCi chip tuning
Ford
Focus
Ford Focus 2.0 TDCi chip tuning
2.0 TDCi
ECU: Siemens neu
136 320 + 29 + 50
Στο μοντέλο Focus - 2.0 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 29 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Focus 2.0 TDCi chip tuning
Ford
Focus
Ford Focus 1.8 TDDi chip tuning
1.8 TDDi
ECU: Ford
75 175 + 20 + 35
Στο μοντέλο Focus - 1.8 TDDi, η αναβάθμιση προσδίδει + 20 ίππους και σημαντική ροπή κατά 35 ΝΜ (= 3.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Focus 1.8 TDDi chip tuning
Ford
Focus
Ford Focus 1.8 TDDi chip tuning
1.8 TDDi
ECU: Ford
90 200 + 20 + 40
Στο μοντέλο Focus - 1.8 TDDi, η αναβάθμιση προσδίδει + 20 ίππους και σημαντική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Focus 1.8 TDDi chip tuning
Ford
Focus
Ford Focus 1.8 TDCi chip tuning
1.8 TDCi
ECU: Delphi
100 240 + 25 + 40
Στο μοντέλο Focus - 1.8 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Focus 1.8 TDCi chip tuning
Ford
Focus
Ford Focus 1.8 TDCi chip tuning
1.8 TDCi
ECU: Delphi
115 250 + 25 + 40
Στο μοντέλο Focus - 1.8 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Focus 1.8 TDCi chip tuning
Ford
Fusion
Ford Fusion 1.4 TDCi chip tuning
1.4 TDCi
ECU: Siemens SID804,SIM206
68 160 + 22 + 50
Στο μοντέλο Fusion - 1.4 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 22 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Fusion 1.4 TDCi chip tuning
Ford
Fusion
Ford Fusion 1.6 TDCi chip tuning
1.6 TDCi
ECU: Bosch
90 204 + 30 + 51
Στο μοντέλο Fusion - 1.6 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 51 ΝΜ (= 5.1 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Fusion 1.6 TDCi chip tuning
Ford
Galaxy
Ford Galaxy 1.9 TDi  chip tuning
1.9 TDi
ECU: Bosch
90 202 + 28 + 63
Στο μοντέλο Galaxy - 1.9 TDi , η αναβάθμιση φέρνει + 28 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 63 ΝΜ (= 6.3 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Galaxy 1.9 TDi  chip tuning
Ford
Galaxy
Ford Galaxy 1.9 TDi  chip tuning
1.9 TDi
ECU: Bosch
110 235 + 38 + 70
Στο μοντέλο Galaxy - 1.9 TDi , η αναβάθμιση αποδίδει + 38 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 70 ΝΜ (= 7 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Galaxy 1.9 TDi  chip tuning
Ford
Galaxy
Ford Galaxy 2.0 TDCi chip tuning
2.0 TDCi
ECU: Siemens SID206
115 300 + 35 + 60
Στο μοντέλο Galaxy - 2.0 TDCi, η αναβάθμιση αποδίδει + 35 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Galaxy 2.0 TDCi chip tuning
Ford
Galaxy
Ford Galaxy 2.0 TDCi chip tuning
2.0 TDCi
ECU: Siemens 206
130 320 + 30 + 50
Στο μοντέλο Galaxy - 2.0 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Galaxy 2.0 TDCi chip tuning
Ford
Galaxy
Ford Galaxy 2.0 TDCi chip tuning
2.0 TDCi
ECU: Siemens 206
140 320 + 25 + 50
Στο μοντέλο Galaxy - 2.0 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Galaxy 2.0 TDCi chip tuning
Ford
Galaxy
Ford Galaxy 2.2 TDCi chip tuning
2.2 TDCi
ECU: Bosch EDC16CP39
175 400 + 30 + 60
Στο μοντέλο Galaxy - 2.2 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Galaxy 2.2 TDCi chip tuning
Ford
Galaxy (UPS)
Ford Galaxy (UPS) 1.9 TDi  chip tuning
1.9 TDi
ECU: Bosch EDC15
90 240 + 40 + 60
Στο μοντέλο Galaxy (UPS) - 1.9 TDi , η αναβάθμιση αποδίδει + 40 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Galaxy (UPS) 1.9 TDi  chip tuning
Ford
Galaxy (UPS)
Ford Galaxy (UPS) 1.9 TDi (UPS) Galaxy  chip tuning
1.9 TDi (UPS) Galaxy
ECU: Bosch EDC15
115 310 + 40 + 45
Στο μοντέλο Galaxy (UPS) - 1.9 TDi (UPS) Galaxy , η αναβάθμιση αποδίδει + 40 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 45 ΝΜ (= 4.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Galaxy (UPS) 1.9 TDi (UPS) Galaxy  chip tuning
Ford
Galaxy (UPS)
Ford Galaxy (UPS) 1.9 TDi  chip tuning
1.9 TDi
ECU: Bosch EDC15
130 310 + 35 + 95
Στο μοντέλο Galaxy (UPS) - 1.9 TDi , η αναβάθμιση αποδίδει + 35 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 95 ΝΜ (= 9.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Galaxy (UPS) 1.9 TDi  chip tuning
Ford
Kuga
Ford Kuga 2.0 TDCi chip tuning
2.0 TDCi
ECU: Siemens SID206
136 320 + 29 + 50
Στο μοντέλο Kuga - 2.0 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 29 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Kuga 2.0 TDCi chip tuning
Ford
Mondeo
Ford Mondeo 2.0 TDCi chip tuning
2.0 TDCi
ECU: Siemens SID206
115 300 + 35 + 60
Στο μοντέλο Mondeo - 2.0 TDCi, η αναβάθμιση αποδίδει + 35 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Mondeo 2.0 TDCi chip tuning
Ford
Mondeo
Ford Mondeo 2.0 TDCi chip tuning
2.0 TDCi
ECU: Siemens 206
130 320 + 30 + 50
Στο μοντέλο Mondeo - 2.0 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Mondeo 2.0 TDCi chip tuning
Ford
Mondeo
Ford Mondeo 2.0 TDCi chip tuning
2.0 TDCi
ECU: Siemens 206
140 320 + 25 + 50
Στο μοντέλο Mondeo - 2.0 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Mondeo 2.0 TDCi chip tuning
Ford
Mondeo
Ford Mondeo 2.2 TDCi chip tuning
2.2 TDCi
ECU: Bosch EDC16CP39
175 400 + 30 + 60
Στο μοντέλο Mondeo - 2.2 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Mondeo 2.2 TDCi chip tuning
Ford
Mondeo
Ford Mondeo 2.0 TDDi chip tuning
2.0 TDDi
ECU: Ford
90 245 + 20 + 45
Στο μοντέλο Mondeo - 2.0 TDDi, η αναβάθμιση προσδίδει + 20 ίππους και σημαντική ροπή κατά 45 ΝΜ (= 4.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Mondeo 2.0 TDDi chip tuning
Ford
Mondeo
Ford Mondeo 2.0 TDDi chip tuning
2.0 TDDi
ECU: Ford
115 280 + 25 + 50
Στο μοντέλο Mondeo - 2.0 TDDi, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Mondeo 2.0 TDDi chip tuning
Ford
Mondeo
Ford Mondeo 2.0 TDCi chip tuning
2.0 TDCi
ECU: Ford
130 330 + 30 + 50
Στο μοντέλο Mondeo - 2.0 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Mondeo 2.0 TDCi chip tuning
Ford
Mondeo
Ford Mondeo 2.2 TDCi chip tuning
2.2 TDCi
ECU: Delphi
155 360 + 25 + 60
Στο μοντέλο Mondeo - 2.2 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Mondeo 2.2 TDCi chip tuning
Ford
Mondeo (>2003)
Ford Mondeo (>2003) 2.0 TDDi chip tuning
2.0 TDDi
ECU: Delphi
115 280 + 25 + 40
Στο μοντέλο Mondeo (>2003) - 2.0 TDDi, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Mondeo (>2003) 2.0 TDDi chip tuning
Ford
Mondeo (>2003)
Ford Mondeo (>2003) 2.0 TDCi chip tuning
2.0 TDCi
ECU: Delphi
130 330 + 30 + 40
Στο μοντέλο Mondeo (>2003) - 2.0 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Mondeo (>2003) 2.0 TDCi chip tuning
Ford
Mondeo (>2006)
Ford Mondeo (>2006) 2.0 TDCi chip tuning
2.0 TDCi
ECU: Delphi
130 330 + 30 + 40
Στο μοντέλο Mondeo (>2006) - 2.0 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Mondeo (>2006) 2.0 TDCi chip tuning
Ford
Ranger
Ford Ranger 2.5 TDCi chip tuning
2.5 TDCi
ECU: Bosch EDC16
143 330 + 27 + 50
Στο μοντέλο Ranger - 2.5 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 27 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Ranger 2.5 TDCi chip tuning
Ford
Ranger
Ford Ranger 3.0 TDCi chip tuning
3.0 TDCi
ECU: Bosch EDC16
156 380 + 24 + 50
Στο μοντέλο Ranger - 3.0 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 24 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Ranger 3.0 TDCi chip tuning
Ford
S-Max
Ford S-Max 2.0 TDCi chip tuning
2.0 TDCi
ECU: Siemens SID206
115 300 + 35 + 60
Στο μοντέλο S-Max - 2.0 TDCi, η αναβάθμιση αποδίδει + 35 ίππους και μεγάλη ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford S-Max 2.0 TDCi chip tuning
Ford
S-Max
Ford S-Max 2.0 TDCi chip tuning
2.0 TDCi
ECU: Siemens 206
130 320 + 30 + 50
Στο μοντέλο S-Max - 2.0 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford S-Max 2.0 TDCi chip tuning
Ford
S-Max
Ford S-Max 2.0 TDCi chip tuning
2.0 TDCi
ECU: Siemens 206
140 320 + 25 + 50
Στο μοντέλο S-Max - 2.0 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford S-Max 2.0 TDCi chip tuning
Ford
S-Max
Ford S-Max 2.2 TDCi chip tuning
2.2 TDCi
ECU: Bosch EDC16CP39
175 400 + 30 + 60
Στο μοντέλο S-Max - 2.2 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford S-Max 2.2 TDCi chip tuning
Ford
S-Max
Ford S-Max 1.8 TDCi chip tuning
1.8 TDCi
ECU: Siemens 206
100 240 + 30 + 40
Στο μοντέλο S-Max - 1.8 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 40 ΝΜ (= 4 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford S-Max 1.8 TDCi chip tuning
Ford
S-Max
Ford S-Max 1.8 TDCi chip tuning
1.8 TDCi
ECU: Siemens 206
125 280 + 25 + 50
Στο μοντέλο S-Max - 1.8 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford S-Max 1.8 TDCi chip tuning
Ford
Scorpio
Ford Scorpio 2.5 TD S chip tuning
2.5 TD S
ECU: Bosch
115 270 + 25 + 60
Στο μοντέλο Scorpio - 2.5 TD S, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 60 ΝΜ (= 6 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Scorpio 2.5 TD S chip tuning
Ford
Transit
Ford Transit 2.0 DT 16V chip tuning
2.0 DT 16V
ECU: Ford
75 180 + 25 + 50
Στο μοντέλο Transit - 2.0 DT 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Transit 2.0 DT 16V chip tuning
Ford
Transit
Ford Transit 2.0 DT 16V chip tuning
2.0 DT 16V
ECU: Ford
85 200 + 25 + 55
Στο μοντέλο Transit - 2.0 DT 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Transit 2.0 DT 16V chip tuning
Ford
Transit
Ford Transit 2.0 DT 16V chip tuning
2.0 DT 16V
ECU: Ford
100 230 + 25 + 50
Στο μοντέλο Transit - 2.0 DT 16V, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Transit 2.0 DT 16V chip tuning
Ford
Transit
Ford Transit 2.0 TDCi chip tuning
2.0 TDCi
ECU: Ford
125 285 + 25 + 50
Στο μοντέλο Transit - 2.0 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Transit 2.0 TDCi chip tuning
Ford
Transit
Ford Transit 2.4 DT  chip tuning
2.4 DT
ECU: Ford
90 200 + 20 + 55
Στο μοντέλο Transit - 2.4 DT , η αναβάθμιση προσδίδει + 20 ίππους και σημαντική ροπή κατά 55 ΝΜ (= 5.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Transit 2.4 DT  chip tuning
Ford
Transit (2007)
Ford Transit (2007) 2.2 TDCi chip tuning
2.2 TDCi
ECU: Visteon
85 250 + 25 + 50
Στο μοντέλο Transit (2007) - 2.2 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Transit (2007) 2.2 TDCi chip tuning
Ford
Transit (2007)
Ford Transit (2007) 2.2 TDCi chip tuning
2.2 TDCi
ECU: Visteon
110 285 + 25 + 45
Στο μοντέλο Transit (2007) - 2.2 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 45 ΝΜ (= 4.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Transit (2007) 2.2 TDCi chip tuning
Ford
Transit (2007)
Ford Transit (2007) 2.2 TDCi chip tuning
2.2 TDCi
ECU: Visteon
130 310 + 25 + 50
Στο μοντέλο Transit (2007) - 2.2 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Transit (2007) 2.2 TDCi chip tuning
Ford
Transit (2007)
Ford Transit (2007) 2.4 TDCi chip tuning
2.4 TDCi
ECU: Visteon
100 285 + 30 + 45
Στο μοντέλο Transit (2007) - 2.4 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 30 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 45 ΝΜ (= 4.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Transit (2007) 2.4 TDCi chip tuning
Ford
Transit (2007)
Ford Transit (2007) 2.4 TDCi chip tuning
2.4 TDCi
ECU: Visteon
115 310 + 25 + 50
Στο μοντέλο Transit (2007) - 2.4 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 50 ΝΜ (= 5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Transit (2007) 2.4 TDCi chip tuning
Ford
Transit (2007)
Ford Transit (2007) 2.4 TDCi chip tuning
2.4 TDCi
ECU: Visteon
140 375 + 25 + 45
Στο μοντέλο Transit (2007) - 2.4 TDCi, η αναβάθμιση φέρνει + 25 ίππους και εξαιρετική ροπή κατά 45 ΝΜ (= 4.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100. Ford Transit (2007) 2.4 TDCi chip tuning
Ford (Πετρελαίου) - Chip Tuning - Περισσότερα:
Επίσης ανάλογα τον τύπο του εγκεφάλου του οχήματος, αναβαθμίζoνται και τα παρακάτω μοντέλα:
Μοντέλο Μηχανή Αναβάθμιση & Τρόπος
Ford
C-Max
   chip tuning
1.6 TDCi
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Convoi
   chip tuning
2.4 TDCi
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Fiesta
   chip tuning
1.3 TDCi
ECU: DELPHI
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Fiesta
   chip tuning
1.8 Di
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Fiesta
   chip tuning
1.8 TDi
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Focus
   chip tuning
1.6 TDCi
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Focus
   chip tuning
1.8 TDi
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Focus
   chip tuning
1.8 TDCi
ECU: DELPHI
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Focus
   chip tuning
2.0 TDCi
ECU: SIEMENS
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Fusion
   chip tuning
1.4 TDCi
ECU: DELPHI
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Fusion
   chip tuning
1.6 TDCi
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Galaxy
   chip tuning
1.8 TDCi
ECU: DELPHI
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Galaxy
   chip tuning
1.9 PD
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Galaxy
   chip tuning
1.9 TDi
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Galaxy
   chip tuning
2.0 TDCi
ECU: SIEMENS
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Galaxy
   chip tuning
2.2 TDCi
ECU: BOSCH
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Kuga
   chip tuning
2.0 TDCi
ECU: SIEMENS
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Mondeo
   chip tuning
1.8 TDCi
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Mondeo
   chip tuning
2.0 Di
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Mondeo
   chip tuning
2.0 TDCi
ECU: SIEMENS
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
S-Max
   chip tuning
2.0 TDCi
ECU: SIEMENS
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Tourneo Connect
   chip tuning
1.8 TDCi
ECU: SIEMENS
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Transit
   chip tuning
2.0 Di
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Transit
   chip tuning
2.4 Di
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Ford
Transit
   chip tuning
2.4 TDCi
ECU: VISTEON
Αύξηση ιπποδύναμης και δυναμικότερος χάρτης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει +/- ένα (1) λίτρο στα 100.
Αναβάθμιση απ' ευθείας στο όχημα ή μπορείτε απλά να μας στείλετε τον εγκέφαλο του οχήματος. Χρόνος Αναβάθμισης: Από 2 έως 4 ώρες.
Συπληρώστε την Φόρμα Αίτησης Αναβάθμισης σε περίπτωση που θέλετε περισσότερες πληροφορίες,
ή αν δεν βρήκατε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει.
Παρατηρήσεις

Γενικές Παρατηρήσεις:

  • Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει η ίδια, δηλ. +/- 1 λίτρο στα 100.
  • Ο κόφτης χιλιομέτρων αποσύρεται.
  • Μετά την αναβάθμιση το όχημα πρέπει να οδηγηθεί για 400 χιλιόμετρα περίπου ώστε να ολοκληρωθούν αυτόματα οι τελικές ρυθμίσεις του εγκεφάλου.
  • Η αναβάθμιση είναι πιστοποιημένη που σημαίνει ότι δεν επηρεάζεται ο χρόνος ζωής της μηχανής καθώς επίσης δεν υπάρχει πρόβλημα κατά τον έλεγχο καυσαερίων.
  • Γραπτή εγγύηση για 5 έτη.

Ειδικές Παρατηρήσεις:

  • Η αναβάθμιση γίνεται μόνο με πρόγραμμα (chip tuning).
  • Στα περισσότερα μοντέλα η αναβάθμιση γίνεται μέσω της θύρας OBD II απ'ευθείας στο αυτοκίνητο. Μπορείτε όμως να μας στείλετε απλά και τον εγκέφαλο και την ίδια ημέρα παραλαβής του, να σας τον στείλουμε πίσω αναβαθμισμένο.
  • Η συνολική τελική ροπή (δύναμη) του οχήματος μοιράζεται άριστα, στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών. Για να βρείτε την επιπλέον ροπή σε κιλά, διαιρείτε την τιμή ΝΜ με το 10 (π.χ. 35 ΝΜ = 3,5 κιλά)
  • Η αναβάθμιση διαρκεί 2 - 4 ώρες με ραντεβού από Δευτ. έως Παρ. πρωϊνές ώρες.

Ειδικές Προσφορές - Προτάσεις:

  • Για να μάθετε το κόστος της αναβάθμισης συμπληρώστε την Φόρμα Αίτησης Αναβάθμισης που βρίσκεται στο μενού επιλογών επάνω και αριστερά.
  • Μόνο για οχήματα πετρελαίου: Εναλλακτικά σας παρέχουμε Παράλληλο Εγκέφαλο για το όχημα σας - επικοινωνήστε μαζί μας σχετικά.
  • Δεν υπάρχουν κάποιες άλλες ιδιαίτερες προσφορές ή προτάσεις σε αυτή την κατηγορία οχημάτων.

Επιλέξτε εταιρεία οχήματος:


Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler
Citroen Dacia Daewoo GM Fiat Ford
Honda Hyundai Jaguar Jeep KIA
Lancia Land Rangerover Mazda Mercedes Benz MG - Rover
Mini Cooper Mitsubishi Nissan Opel Peugeot
Porsche Renault Saab Seat Skoda
Smart Subaru Ssangyong Suzuki Toyota
Vauxhall Volvo VW    
 
Σπανιότερα:
Bentley Caddillac Dodge Ferrari Holden
Hummer Maybach Great Wall Motor General Motors Hafei
Lamborghini Brilliance Chery Lotus Geely
 
Επαγγελματικά:
DAF
(Φορτηγά - Λεωφ.)
Isuzu
(Ημιφορτηγά)
Iveco
(Φορτηγάκια)
Iveco
(Φορτηγά)
Mercedes
(Φορτηγά)
MAN
(Φορτηγά)
Nissan
(Φορτηγά)
Renault
(Φορτηγά)
Scania
(Φορτηγά)
Fendt
(Τρακτέρ)
Valtra
(Τρακτέρ)
New Holland
(Τρακτέρ)
Doosan Machine
(Εκσκαφέας)
   
 

Web Master by CSC