Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Chip Tuning - Πληροφορίες

chip tuning cooperatorsΠλεόν με 100+ συνεργαζόμενα συνεργεία πανελλαδικά. Γίνετε και εσείς μέλος του δικτύου μας!

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Πρώτοι στο Google Search Engine και στις πρώτες σελίδες άλλων μηχανών αναζήτησης!

Η δυναμική μας παρουσία στον χώρο και οι δικές σας επιλογές μας έφεραν στις πρώτες θέσεις!

Για την σωστή σας εξυπηρέτηση, πριν επικοινωνήσετε καλό είναι να συμπληρώσετε την Φόρμα Αίτησης Αναβάθμισης που εμφανίζεται στο παραπάνω μενού επιλογών ή στον παρακάτω σύνδεσμο!

Για την φόρμα πατήστε εδώ!

ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο:

6945 400 984
καθημερινά για ερωτήσεις και ραντεβού αναβαθμίσεων

ή στο:

6972 85 66 22
για συνεργασίες πανελλαδικά.
(εργάσιμες ημέρες από 09.00 έως 15.00)

ή επιλέξτε κάποιον συνεργάτη μας στην περιοχή σας (πατήστε εδώ)

red hot pepper chip tuning

Chip Tuning - Πληροφορίες

chip tuning cooperatorsΔεν βρήκατε αυτό που ψάχνετε?

Επισκευθείτε μας σύντομα για νέες πληροφορίες και νέα μοντέλα. Ο κατάλογος μας ανανεώνεται κάθε 4 με 6 μήνες!

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Ενδιαφέρεστε για παράλληλο εγκέφαλο?

Δείτε τις επιλογές μας στον κατάλογο αναβαθμίσεων ή ρωτήστε μας να σας ενημερώσουμε. Διαθέτουμε παράλληλους εγκέφαλους αναβάθμισης για όλα τα οχήματα πετρελαίου και αρκετά οχήματα βενζίνης

Chip Tuning - Συνεργάτες

Μπορείτε να μας στείλετε email στο
info@redhotpepper.gr ή να επικοινωνήσετε με κάποιον συνεργάτη μας (πατήστε εδώ)

Για πληροφορίες αναβαθμίσεων είναι προτιμότερο να συμπληρώσετε πρώτα την Φόρμα Αίτησης Αναβάθμισης.

Συχνές Ερωτήσεις και απαντήσεις

Παρακάτω απαντάμε σε συχνές ερωτήσεις σας, που καταγράψαμε μέχρι σήμερα. Επιλέξτε την τομέα που σας ενδιαφέρει και θα αναπτυχθούν από κάτω του οι σχετικές ερωτήσεις και απαντήσεις...

  • ΓΕΝΙΚΑ
  • ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ

Με ποιον τρόπο γίνεται η αναβάθμιση;

Τις περισσότερες φορές γίνεται πολύ απλά με διάβασμα και γράψιμο του αναβαθμισμένου προγράμματος μέσω της θύρας OBDII που έχουν σχεδόν όλα τα οχήματα (εκτός αν είναι πριν του 94-95).

Άλλες φορές -όταν για παράδειγμα μας στέλνετε μόνο τον εγκέφαλο του οχήματος-, τότε το διάβασμα και το γράψιμο γίνεται μέσω των ακιδών (pins) του εγκεφάλου.

Σε ειδικές περιτπώσεις θα πρέπει να εξάγουμε κάποια συγκεκριμένη μνήμη (eprom) διαχείρισης καυσίμου και να την διαβάσουμε και να την γράψουμε με ειδικά sockets που διαθέτουμε για αυτήν την δουλειά.

Τέλος σε πολύ παλιά οχήματα θα πρέπει να αντικαταστήσουμε την συγκεκριμένη μνήμη (η οποία δεν ειναι επαναγράψιμη) με νεότερη μνήμη ώστε να γράψουμε το πρόγραμμα της αναβάθμισης.

Σε όλες πάντως τις περιπτώσεις η διαδικασία είναι απλή και ακίνδυνη για τον εγκέφαλο του οχήματος. Αναφορικά με το πρόγραμμα της αναβάθμισης γίνεται την ίδια χρονική περίδο από τους ευρωπαίους εξειδικευμένους συνεργάτες μας online με πιστοποιημένες προδιαγραφές και εμπειρία πολλών ετών στον χώρο αυτό.

Το όχημα μου είναι ακόμα στην εγγύηση. Μήπως την χάνω με την αναβάθμιση;

Φυσικά και όχι εφόσον όλες οι αναβαθμίσεις μας είναι πιστοποιημένες με TUV. Στο εξωτερικό υπάρχει τάση πολλών οδηγών, να αναβαθμίζουν το όχημα τους κατευθείαν με την αγορά του.

Στην Ελλάδα όμως η "πολιτική" πολλών αντιπροσώπων είναι "αυστηρή και κλειστή" - με λίγα λόγια είναι λίγες οι αντιπροσωπείες που έχουν την γνώση ότι η πιστοποιημένη αναβάθμιση δεν προκαλεί σε καμμία περίπτωση την αφαίρεση της εγγύησης.

Εφόσον όμως κανένα διαγνωστικό μηχάνημα δεν μπορεί να ελέγξει αν ένα όχημα είναι ή δεν είναι αναβαθμισμένο με πρόγραμμα (και αυτό γιατί τα διαγνωστικά μηχανήματα επιβλέπουν άλλες μονάδες και περιοχές μνήμης του εγκεφάλου), είναι στην ευχέρεια του οδηγού αν θα ανακοινώσει ότι έχει κάνει αναβάθμιση στο όχημα του.

Μέχρι σήμερα όμως δεν έχει δημιουργηθεί ποτέ κάποιο θέμα εγγύησης, αφενός γιατί οι αναβαθμίσεις μας είναι άριστες και αφεταίρου διότι πολλές αντιπροσωπείες συνεργάζονται μαζί μας στον τομέα της αναβάθμισης.

Εφόσον η αναβάθμιση είναι καλή γιατί δεν την κάνουν οι ίδιες οι κατασκευάστριες εταιρείες;

Καταρχήν, πολλές είναι οι κατασκευάστριες εταιρείες που παρέχουν εξτρά την αναβάθμιση στα μοντέλα τους με μονοπωλιακές πολιτικές. Από την άλλη, πολλές φορές βλέπουμε διαφορετικά μοντέλα με ίδιο κυβισμό αλλά με διαφορετικές ιπποδυνάμεις που δεν είναι τίποτε άλλο παρά τα ίδια ακριβώς αυτοκίνητα αναβαθμισμένα ή / και "κλειδωμένα" μέσω προγράμματος του εγκεφάλου σε συγκεκριμένα στάδια.

Έτσι λοιπόν η χαρτογράφηση του εγκεφάλου είναι διαφορετική από την ίδια την εταιρεία, ανάλογα με την κατηγορία των οδηγών που απευθύνεται και ανάλογα με την πολιτική πώλησης των οχημάτων της.

Σε γενικές γραμμές επίσης ισχύει ότι, μια "τυπική χαρτογράφηση" διαχείρισης καυσίμου και ιπποδύναμης που έχει το μη αναβαθμισμένο όχημα, είναι στά πλαίσια μιας "ήρεμης και προοδευτικής" ανάπτυξης της ταχύτητας, ενώ το αναβαθμισμένο όχημα, είναι στα πλαίσια μιας sportive συμπεριφοράς, με άμεση και γρήγορη αντίδραση κατά την ανάπτυξη της ταχύτητας του οχήματος.

Μου είπανε ότι η πιο σωστή αναβάθμιση γίνεται πάνω στο πρόγραμμα που φοράει ήδη το όχημα μου. Ισχύει;

Σωστά - ανάλογα με την οδηγική μας συμπεριφορά, το πρόγραμμα του εγκεφάλου του οχήματος μας, προσαρμόζει και διατηρεί πολλά από τα δεδομένα αυτά. Μια καλή λοιπόν αναβάθμιση γίνεται πάντα στο υπάρχων πρόγραμμα που έχει το αυτοκίνητο μας.

Κάνουμε λάθος όμως όταν εμπιστεύομαστε την αναβάθμιση του οχήματος μας σε μη πιστοποιημένες ή εξειδικευμένες επιχειρήσεις ή στα λεγόμενα "κονσέρβα" προγράμματα που κυκλοφορούν ως φθηνές αναβαθμίσεις στην αγορά -τα οποία στην κυριολεξία "ισοπεδώνουν" όλες τις ειδικές ρυθμίσεις της χαρτογράφησης- προκαλώντας μας πολλές φορές μια καλή αρχική εντύπωση αλλά στο τέλος και με την πάροδο του χρόνου πολλαπλά προβλήματα, υπέρμετρη κατανάλωση καυσίμου και κακές μηχανικές συμπεριφορές.

Επίσης πολλές "προσωρινές" αναβαθμίσεις απ'ευθείας στο δυναμόμετρο, ναι μεν πλησιάζουν τις εντυπώσεις μιας καλής αναβάθμισης αλλά απέχουν κατά πολύ από τις προδιαγραφές μιας εξειδικευμένης και πιστοποιημένης αναβάθμισης στα πλαίσια της ποιότητας και της μελλοντικής αντοχής της μηχανής μας - αποτέλεσμα είναι ότι τέτοιες αναβαθμίσεις δίνουν μια προσωρινή αίσθηση βελτίωσης αλλά επιβαρύνουν κατά πολύ την ζωή του κινητήρα.

Είμαι εκτός Αττικής - πρέπει να έρθω σε εσάς για να κάνω την αναβάθμιση;

Αν δεν το επιβάλει ο τύπος της αναβάθμισης για το συγκεκριμένο όχημα, τότε δεν είναι απαραίτητο. Μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας και να σας δώσουμε τα στοιχεία συνεργατών μας στην πόλη σας ή σε κοντινή σας περιοχή.

Επίσης μπορείτε απλά και σε συνεννόηση με το συνεργείο σας να μας στείλετε μόνο τον εγκέφαλο του οχήματος και την ίδια ημέρα που θα τον παραλάβουμε, τον αναβαθμίζουμε και τον στέλνουμε πίσω σε εσάς - (η εξαγωγή και επανατοποθέτηση του εγκεφάλου από / και στο όχημα αντίστοιχα, είναι μια απλή και εύκολη διαδικασία για τον τεχνικό του συνεργείου σας). Ήδη πολλά συνεργεία πανελλαδικά, μας στέλνουν με αυτόν τον τρόπο εγκεφάλους για αναβάθμιση.

Φυσικά όμως μπορείτε και να μας επισκευθείτε από κοντά σε μελλοντική σας επίσκεψη στην Αττική, ώστε να αναβαθμίσουμε επί τόπου το όχημα σας -κατόπιν συνεννόησης και ραντεβού- από Δευτέρα έως και Παρασκευή από τις 09.00 έως 16.00.

Στο όχημα μου έχω βάλει εξάτμιση, χταπόδι, νέο καζανάκι κλπ. Θα υπάρξει πρόβλημα με την αναβάθμιση;

Κανένα πρόβλημα - αντιθέτως όλα αυτά συμβάλουν στην βελτίωση της ιπποδύναμης.

Εξαιρούνται οι περιπτώσεις που έχετε κάνει μηχανικές βελτιώσεις στον κινητήρα π.χ. νέους εκκεντροφόρους κλπ. καθώς και σε κάποιες περιπτώσεις κάποια φίλτρα ελευθέρας (που απλώς θα πρέπει να βάλουμε πάλι τα original). Σε αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει να μας ενημερώσετε ακριβώς, το τι έχετε αλλάξει στον κινητήρα ώστε να ληφθούν υπόψη αυτές οι αλλαγές για την νέα χαρτογράφηση και αναβάθμιση του προγράμματος.

Επίσης στην περίπτωση του υπερκυβισμού θα πρέπει να εγκαταστήσετε και τον ανάλογο εγκέφαλο αυτού του κυβισμού πριν προχωρήσετε σε αναβάθμιση -εννοώντας ότι θα πρέπει να έχει το original πρόγραμμα του αντίστοιχου κυβισμού-.

Μου είπαν ότι ο εγκέφαλος του οχήματος μου δεν παίρνει αναβάθμιση. Τι πρέπει να κάνω;

Συμβουλευθείτε τον online κατάλογο μας και αν το όχημα σας δεν υπάρχει καταγεγραμμένο, παρόλα αυτά συμπληρώστε την φόρμα αίτησης για πληροφορίες αναβάθμισης ώστε να συμπεριλάβουμε και το μοντέλο σας στα μελλοντικά μας σχέδια. Διαθέτουμε περισσότερα από 800 καταγεγραμμένα μοντέλα και πρόσφατα αναπτύξαμε συνεργασίες για άλλα 700. Επίσης υπάρχει περίπτωση να αναβαθμίζουμε το μοντέλο σας αλλά να μην έχει καταχωρηθεί επίσημα ακόμα στο site μας.

Οι περιπτώσεις που δεν αναβαθμίζονται σήμερα κάποια μοντέλα είναι είτε γιατί είναι πολύ νέα και περιμένουμε τις οδηγίες αλλά και τις πιστοποιήσεις αναβάθμισης από τους ευρωπαίους συνεργάτες μας, είτε γιατί ο συγκεκριμένος τύπος εγκεφάλου έχει τέτοια δομή που οποιαδήποτε επέμβαση μπορεί να επιφέρει ζημιά στα κυκλώματα του.

Έχω κάνει ήδη αλλού αναβάθμιση αλλά δεν είμαι ευχαριστημένος. Μπορώ να αναβαθμίσω τώρα το όχημα μου σε εσάς;

Πολύ συχνά έχουμε οδηγούς που δεν έμειναν ευχαριστημένοι από άλλες αναβαθμίσεις και μας επέλεξαν να αναβαθμίσουμε τα οχήματα τους. Απαραίτητη όμως προϋπόθεση είναι να διαγράψετε την παλιά σας αναβάθμιση στην επίσημη αντιπροσωπεία και να εγκαταστήσετε το original πρόγραμμα.

Όπως είναι φυσικό, δεν μπορεί να αναβαθμιστεί ένα όχημα που έχει ήδη άλλη αναβάθμιση (αυτό γιατί η υπάρχουσα χαρτογράφηση δεν επιτρέπει να δούμε τις πραγματικές παλαιότερες τιμές των δεδομένων, παρά τις "πειραγμένες" και συνεπώς εσφαλμένες τιμές της).

Κάθε επίσημη αντιπροσωπεία έχει την δυνατότητα να επαναγράψει το original πρόγραμμα του οχήματος με κάποια μικρή οικονομική επιβάρυνση. Σε μια τέτοια περίπτωση, το όχημα πρέπει να οδηγηθεί με καλό καύσιμο (υψηλά οκτάνια) και για περίπου 400 χιλιόμετρα ώστε να προσαρμοστούν οι νέες ρυθμίσεις.

Γιατί πρέπει να οδηγήσω το όχημα μου για περίπου 400 χιλιόμετρα μετά την νέα χαρτογράφηση ώστε να δω το μέγιστο της αναβάθμισης;

Κάθε αναβάθμιση είναι στην αρχή ένας αλγόριθμος με στόχους συγκεκριμένες τιμές. Αυτό σημαίνει ότι η χαρτογράφηση είναι πάντα ποσοστιαία και όχι απόλυτη ως τιμές δεδομένων.

Κατά την διάρκεια της οδήγησης των 400 χιλιομέτρων (με απαραίτητα καλή ποιότητα καυσίμων - υψηλά οκτάνια), το νέο πρόγραμμα αιτήται από τα "περιφερειακά" μηχανήματα και εξαρτήματα του κινητήρα -αισθητήρες, αβάνς, υποπιέσεις κλπ-, τις αποδόσεις που το ενδιαφέρουν. Εάν οι τιμές που επιστρέψουν δεν το ικανοποιούν, επαναλαμβάνει την διαδικασία όσες φορές χρειαστεί και τροποποιεί τις ρυθμίσεις τους έτσι ώστε, να δημιουργηθεί η τελική ζητούμενη καμπύλη απόδοσης της νέας χαρτογράφησης.

Έτσι λοιπόν αμέσως μετά την αναβάθμιση βλέπουμε το 65% της νέας απόδοσης και μετά από 400 χιλιόμετρα οδήγησης (και αυτορύθμισης του εγκεφάλου και των περιφερειακών του) το τελικό και συνολικά 100%. Κατά την περίοδο αυτή, η οδήγηση γίνεται κανονικά χωρίς κάποια ιδιαίτερη μεταχείριση από μεριά μας και φυσικά χωρίς κάποια συνέπεια ή παράξενη συμπεριφορά του οχήματος μας.

Το όχημα μου είναι ταλαιπωρημένο με πολλά χιλιόμετρα. Έχει νόημα η αναβάθμιση του;

Θα εκπλαγείτε πόσο ζωντανεύει την οδήγηση η αναβάθμιση σε οχήματα με πολλά χιλιόμετρα. Αν και όπως αναφέραμε η αναβάθμιση είναι πάντα ποσοστιαία και εφόσον οι αποδόσεις του οχήματος έχουν πέσει (π.χ. λόγο παλαιότητος κλπ), οι νέες τιμές δεν θα είναι αντίστοιχες με αυτές που αναγράφονται στον κατάλογο μας, παρόλα αυτά η διαφορά θα είναι αισθητή και ευχάριστη.

Βέβαια, το όχημα θα πρέπει να είναι σε κάποια καλή κατάσταση σχετικά με τα μηχανικά του μέρη, τον εγκέφαλο του οχήματος και τα τμήματα διαχείρισης καυσίμου. Επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να διαπιστώσει και ο τεχνικός υπεύθυνος την κατάσταση του οχήματος καθώς και τι μικρές αλλαγές πρέπει να γίνουν ώστε να προχωρήσουμε στην αναβάθμιση του.

Αξίζει την προσοχή σας:

3 x Smart Party για Νοέμβριο 2009
- δείτε εδώ στην κατηγορία Party...

2o Στάδιο αναβάθμισης για όλα τα Mercedes Kompressor
- δείτε εδώ στην κατηγορία Kompressor...

Έκανα το Suzuki μου αναβάθμιση. Το αυτοκίνητο...πετάει! (Δημήτρης)
- δείτε εδώ στην κατηγορία ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ...

Νέο Body Kit "B" LOOK - για όλα τα Smart 451
- δείτε εδώ στην κατηγορία Smart Body Kit 451...



Web Master by CSC